Ankieta

Dobry pomysł

Tak
41 (67.2%)
Nie
7 (11.5%)
Mam za słabego kompa...
13 (21.3%)

Głosów w sumie: 61

Autor Wątek: Efekty graficzne  (Przeczytany 9002 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline skorakora

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 218
  • Siła reputacji: 15
  • skorakora zwrotniczyskorakora zwrotniczyskorakora zwrotniczy
    • Danzo Systems - Serwery
  • Distance Travelled: 958 km
  • Trains Routed: 282
Odp: Efekty graficzne
« Odpowiedź #45 dnia: 13 Styczeń 2018, 18:53:30 »
pomysły ciekawe ...
Była tam kiedyś koncepcja by cykl dzień - noc trwał 10 godzin i był by synchronizowany z SWDR (gdy jeszcze był :p)
jeśli mamy gotową część systemu, która jest sprawdzona i w pełni funkcjonalna, nie ma sensu pisać wszystkiego od zera tracąc swój czas

Offline PolandxD

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Siła reputacji: 136
  • PolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezes
  • Mechanik / Dyżurny / Początkujacy Budowniczy
  • Distance Travelled: 2199 km
  • Trains Routed: 1106
Odp: Efekty graficzne
« Odpowiedź #46 dnia: 13 Styczeń 2018, 22:09:49 »
Jeżeli TD2 to symulator to może wyliczyć średnią dla każdego miesiąca z czasu zachodu słońca i wtedy menu a potem ew. symulator robił by noc i na odwrót rano.
Projekt X - Budowa trwa

Offline mentorious

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 260
  • Siła reputacji: 240
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
  • Distance Travelled: 2895 km
  • Trains Routed: 2051
Odp: Efekty graficzne
« Odpowiedź #47 dnia: 13 Styczeń 2018, 23:46:09 »
Zanim ktos zacznie sie na to nakrecac, chcialbym przypomniec, ze tryb dnia i nocy wymagalby wielu zmian we wszystkich kabinach lokomotyw i w zbyt wielu teksturach w grze, zeby to bylo wykonalne w najblizszym czasie i przynioslo efekty wymierne nakladowi prac.  :P

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Siła reputacji: 86
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 5205 km
  • Trains Routed: 1185
Odp: Efekty graficzne
« Odpowiedź #48 dnia: 14 Styczeń 2018, 05:09:05 »
Misje to kiepskie słowo, raczej zadania. Kolej działa zadaniowo. Tu skład jedzie bo jedzie. Wyobraźcie sobie skład z węglem z Gdańska do kopalni soli w Wieliczce. Absurd. Niestety tak wygląda TD jeśli chodzi o układanie tras i składów. Byle jechać.

Fizyka światła; fajne zagadnienie, ale w niezoptymalizowanym programie po prostu by go dobiła. Wprowadzanie upiększaczy jest na dalszym planie. Najpierw sprawność działania i funkcjonalność, potem efekty dodatkowe. Żeby nie było, sam chcę efektów pogodowych, falowania wody i masy innych dupereli, które cieszą oko, ale po prostu nie chciałbym, żeby devsi tracili teraz na to czas gdy sprawa działania programu jest wymagająca napraw.

Offline PolandxD

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Siła reputacji: 136
  • PolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezesPolandxD prezes
  • Mechanik / Dyżurny / Początkujacy Budowniczy
  • Distance Travelled: 2199 km
  • Trains Routed: 1106
Odp: Efekty graficzne
« Odpowiedź #49 dnia: 14 Styczeń 2018, 08:35:34 »
Zanim ktos zacznie sie na to nakrecac, chcialbym przypomniec, ze tryb dnia i nocy wymagalby wielu zmian we wszystkich kabinach lokomotyw i w zbyt wielu teksturach w grze, zeby to bylo wykonalne w najblizszym czasie i przynioslo efekty wymierne nakladowi prac.  :P

Domyślmy się ze do wersji co najmniej 2.0 tego nie będzie trybu nocy i dnia :D
Projekt X - Budowa trwa