Autor Wątek: Idea/Pomysł: Usunięcie niebieskich komunikatów.  (Przeczytany 2460 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kyu2304

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Siła reputacji: 3
  • kyu2304 pracownik torowy
  • Jeżeli chcesz zmienić bieg, to stań na sprzęgle :)
  • Distance Travelled: 1598 km
  • Trains Routed: 19
Odp: Usunięcie niebieskich komunikatów.
« Odpowiedź #15 dnia: 18 Marzec 2018, 21:50:48 »
Ale Ty biedny jesteś. Widocznie całe Twoje życie toczy się tylko wokół TeDeka, skoro marudzisz i taką popelinę tu siejesz. Przejechałeś ponad 2000 km więc logiczne jest, że spawny musiały być otwarte nieraz.
Nie musisz polecać tego symulatora, bo...jeśli będzie się rozwijał to ludzie sami tu będą przychodzić a jeśli stanie w miejscu to...życzliwa konkurencja tylko na to czeka. Konkurencja - kołem zamachowym rozwoju i "szefostwo" TeDeka zapewne to wie :)
Nie korzystam jako mechanik z "request'ów" i jak uruchamiam TeDeka to przeważnie udaje mi się wbić bez proszenia. A jak spawny się nie otwierają, to mam inne alternatywne zajęcia. Albo szukam "spawna" gdzie indziej, np. w lodówce - otwieram ją i tam przeważnie go znajduję, robię psssssst i..."już w porządku mój żołądku" :)

Dla wszystkich narzekających (nie tylko na ten symulator), ten oto nie - kolejowy film:
https://www.youtube.com/watch?v=HOihTbUWqAM

A co do "niebieskich komunikatów", to są one wynikiem takiej reakcji łańcuchowej: Za mało stacji (za mało dobrych dyżurnych) + za duża ilość mechaników + niemalże nieograniczona możliwość używania przycisku "request connection" = "niebieskie komunikaty"
Moja propozycja to limit czasowy 5-10 minut pomiędzy kolejnymi zapytaniami o spawn na danej stacji. Tym bardziej wydaje się to zasadne, że niektórzy lubią "spamować" tym przyciskiem.
@jakubg1 po wciśnięciu tego przycisku już go masz zablokowanego na krótki okres czasu

Jeśli te komunikaty są takim problemem, to na dzień dzisiejszy, żeby ograniczyć spam, ten wspomniany krótki okres należało by wydłużyć np. do 15 - 20 minut na każdą scenerię. Problem bardzo się ograniczy albo wręcz skończy.

S(2)zerokości
kyu

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 485
  • Siła reputacji: 381
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 7426 km
  • Trains Routed: 2608
Odp: Usunięcie niebieskich komunikatów.
« Odpowiedź #16 dnia: 19 Marzec 2018, 08:44:17 »
(nawet z Waszymi pseudo-blokadami)

Gdyby panowie nie mieli, za przeproszeniem, w dupie Ir-1 i kolejności wyprawianych pociągów, to może to by szło, a nie raz było, że towar przed ekspresem jechał. Osobiście większość reputacji zdobyłem na natychmiastowym przepuszczaniem pociagów ekspresowych i pospiesznych. Ostatnio stało się modne stwierdzenie "Nie mam rozkładu, mam natychmiast jechać w drogę".
Już nie wspominając, że mówi się o maszynistach, którzy chcą "pograć w pociągi". A tymczasem dyżurni są nie lepsi. Ja się pytam, na przykład @marcin_s, czy maszynista wjeżdża na stację, wywołuje dyzurnego do próby radia, nie dostaje odpowiedzi, a potem jeszcze stoi w peronach nie wiadomo ile, by otrzymać wyjazd torem przeciwnbym do zasadniczego, bez jakiejkolwiek informacji, z pożegnalnym "szerokości". Bardzo mi się takie zachowanie nie podoba, i prosiłbym o dostosowanie regulaminu pod katem samej jakości komunikatów kolejowych. To jest symulator, po to tu przyszedłem, by symulawać kolej, której nigdy nie doświadczę. Wstyd mi jest, że wiekszośc osób nie przykłada się do tego co robi i wchodzi na dyzurkę, by sobie "popykać" semafory w scsie. cJesli tak wolicie, jest specjalna specjalizacja na kolei i nazywa sie "Nastawniczy", acz nawet wtedy trzeba sie komunikować, chociażby z dyżurnym ruchu.
Szkoda mi to mówić, kiedyś było lepiej.
« Ostatnia zmiana: 19 Marzec 2018, 08:54:15 wysłana przez Neodokuran »
▶ 🔘──────── 01:08 <--- posłuchaj


Online gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 315
  • Siła reputacji: 58
  • gravition dyrektorgravition dyrektorgravition dyrektorgravition dyrektorgravition dyrektorgravition dyrektorgravition dyrektorgravition dyrektorgravition dyrektorgravition dyrektorgravition dyrektor
  • Distance Travelled: 6421 km
  • Trains Routed: 365
Odp: Usunięcie niebieskich komunikatów.
« Odpowiedź #17 dnia: 19 Marzec 2018, 09:39:11 »
Neodokuran, ja parę razy poleciałem za zwracanie uwagi dyżurnemu o łamaniu podstawowych fundamentalnych przepisów, grożono mi kickiem, na Lisiczkach kiedyś jeden mistrz chciał manewry na Sz robić i nie dało mu się wbić do głowy komend "Do mnie" i "Ode mnie", na szymankach wiele razy jak przejazd wyrzucał usterkę i jechałem 20km/h to byłem poganiany bo szlak tarasuję, bo ekspres za mną jedzie, bo kolejka do następnej stacji już za mną się ustawia... Dlatego ja już po prostu siedzę cicho i robię swoje, jeżdżę zgodnie z przepisami i mam w pompie wszystko inne. Już nawet nie zgłaszam żadnego łamania przepisów bo mi się nie chce, musiałbym na to 3/4 czasu przeznaczonego na symulator poświęcić.
KW Poznań

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 485
  • Siła reputacji: 381
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 7426 km
  • Trains Routed: 2608
Odp: Usunięcie niebieskich komunikatów.
« Odpowiedź #18 dnia: 19 Marzec 2018, 11:14:52 »
Dlategoja juz nawet uwagi nie zwracam. Wedle regulaminu, ktory jjednoznacznie glosi, ze kazdy ma obowiazek stosowac sie do przepisow kolejowych, leca skargi i minusy bez ostrzezenia i tyle.
▶ 🔘──────── 01:08 <--- posłuchaj


Offline Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 361
  • Siła reputacji: 858
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5677 km
  • Trains Routed: 8082
Odp: Usunięcie niebieskich komunikatów.
« Odpowiedź #19 dnia: 19 Marzec 2018, 12:17:05 »
Ta tylko ze ty niekiedy specjalnie niepodajesz wjazdu (lamiesz tym tak samo regulamin) zeby ktos sie zglosil do proby- jest podany niema wskaznika zmiany kanalu to sie wcale maszynista z darma niemusi glosic co posterunek juz bez tego przesadyzmu prosze.  Co innego podanie Sz  lub wyprawienie nalewy bez info - poprostu nie jedziesz  a robi pan problemy to skarga.Jak ja jade to mam czat zwiniety i staram sie na nim niepisac jak jade,Z innymi rzeczami jak jazda  tyle ile mi cie chce lub stoje ile chce to sie zgodze a potem placz ze szlaki zajete bo taki pan jadacy pospiechem jedzie sobie 80-100 zamiast 120 bo niema godzin -.-  W miniony weekend tez znow bylo smiesznie co do ilosci otwartychspawnow,zostawie to bez komentarza,,,,,,,
« Ostatnia zmiana: 19 Marzec 2018, 12:21:58 wysłana przez Matz32 »
Projekty - Wirtualna Linia 32 i Projekt Gorny Slask
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 485
  • Siła reputacji: 381
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 7426 km
  • Trains Routed: 2608
Odp: Usunięcie niebieskich komunikatów.
« Odpowiedź #20 dnia: 19 Marzec 2018, 14:21:53 »
Przeczytalem przepisy, teraz podaje wjazd niezaleznie, najwyzej dre sie do mechanika, aalbo sie nie odzywam. Za to osoby na spawnach sa maltretowane i obsługuje tylko te, ktore sie zglosza, jak stoi pacan i sie nie odzywa, to niech sobie stoi. Mikroregulamin obsługi jest na niebiesko w powitajce


Dodano: 19 Marzec 2018, 19:38:34


To już jest jakiś klasyk.
« Ostatnia zmiana: 19 Marzec 2018, 19:38:34 wysłana przez Neodokuran »
▶ 🔘──────── 01:08 <--- posłuchaj


Offline Ugulele

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Siła reputacji: 318
  • Ugulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezes
  • Distance Travelled: 8220 km
  • Trains Routed: 2037
Odp: Usunięcie niebieskich komunikatów.
« Odpowiedź #21 dnia: 19 Marzec 2018, 21:27:37 »
Szczerze - rozwiązanie problemu zamkniętych spawnów jest bardzo trudne... i w momencie kiedy były blokady "arkuszowe" to było to dla mnie zrozumiałe, mimo że sam wielokrotnie siedząc na Karszynkach czy innych przelotówkach, otwierałem tego spawna i kleiłem w bólach ten rozkład. (Nawet jak byłem na NK a szczególnie wtedy). Dzisiaj spawny są u mnie nie otwarte na pierwszym dyżurze, gdy zapoznaję się ze scenerią, chociaż zazwyczaj staram się je otwierać po oswojeniu się z układem, albo kiedy mam realne zapchanie stacji. Staram się je mieć otwarte i obsługiwać pociągi należycie, ale kiedy jestem na NK,a  szczególnie w ostatniej fazie, gdy zostały mi dwa do trzech pociągów to kategorycznie odmawiam. W końcu - ja też muszę kiedyś z krzesła zejść i wyjść na pole czy na dwór (sarkazm). Rozwiązanie jest jak dla mnie jedno - świećmy przykładem i się tym chwalmy, pytajmy czy są otwarte spawny i o powód ich zamknięcia, chwalmy się tym że mamy otwarte. Walczmy o to, żeby otwarte spawny znowu stały się standardem a nie wyjątkiem, dziękuję dobranoc.

Offline WindowsKillerPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Siła reputacji: 28
  • WindowsKillerPL nastawniczyWindowsKillerPL nastawniczyWindowsKillerPL nastawniczyWindowsKillerPL nastawniczyWindowsKillerPL nastawniczy
  • Neko-chan z Shinkansena 500
    • Nekosoft
  • Distance Travelled: 917 km
  • Trains Routed: 225
Odp: Usunięcie niebieskich komunikatów.
« Odpowiedź #22 dnia: 22 Marzec 2018, 22:40:37 »
Ja staram się otwierać najdłużej jak to możliwe, ale jak coś się przykorkuje to nie mogę wpuszczać nie wiadomo ilu pociągów, by stacji nie unieruchomić całkowicie. Komunikaty są jednak szczególnie denerwujące, jak wszystkie z miejsc podstawiania są po prostu zastawione przez pociągi czekające na wyprawienie. Na pewno robienie RJ z obecnym SWDR jest prostsze i wygodniejsze niż na arkuszu, ale wciąż wymaga czasu, a jak dochodzą stałe blokady to nawet autogenerowanie by nie pomogło.
Pragotron - aktualna v. 0.1.2.70 - Generator komend do tablic TD2 też się tworzy, choć prace stoją.
Magnolia - budowa wstrzymana. Makówki - tory się kładą, sygnalizatory, perony i pierwsze budynki też.

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 406
  • Siła reputacji: 486
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • "Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."
  • Distance Travelled: 11877 km
  • Trains Routed: 4408
Odp: Usunięcie niebieskich komunikatów.
« Odpowiedź #23 dnia: 23 Marzec 2018, 12:12:56 »
Gdyby panowie nie mieli, za przeproszeniem, w dupie Ir-1 i kolejności wyprawianych pociągów [...]

Kolejności wyprawianych pociągów? Niby skąd mam wiedzieć, o której przyjedzie do mnie pociąg wyższej kategorii, skoro nie ma godzin odjazdu/przyjazdu? Szklanej kuli nie posiadam. Wszelkie dywagacja nt. kolejności wyprawiania nie są farte funta kłaków przy niekompletnym SWDR. Skoro nie ma godzin to nie będę trzymał towara 40 minut tylko dlatego, że jeżdżą same EIE, MPE i ROE. Jak się komuś nie podoba to niech składa skargę - zapraszam serdecznie. Symulator trzyma się Ir-1 na tyle, na ile może, zresztą obecne prowadzenie ruchu na podstawie tzp też jest umowne, ponieważ nie są spełnione wszystkie kryteria tzp. Teoria swoje, a praktyka swoje. Gdybyśmy mieli wszystko prowadzić co do litery Ir-1 to nie wiem, kto by został na dyżurne, może Matz.
-Nastawnia dysponująca, dyżurny ruchu Piekielny, słucham

"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."