Rysunek tak na szybko.
Jeżeli mamy sytuację w której występuje szlak czterotorowy, dwa dolne tory są pod drutem, a bramki muszą "obejmować" wszystkie cztery tory, przęsło naprężania należy wykonać w następujący sposób.
Przęsło dla toru "zewnętrznego" nie wyróżnia się niczym specjalnym poza dodatkowymi "zwykłymi" wysięgnikami obok wysięgników z uchwytem stałym (typu - ok(x)).
Przęsło dla toru "wewnętrznego" jest specjalnie wydłużone o dodatkowe pośrednie wysięgniki pomocnicze z uchwytem stałym (typu - ok(x)).
Legenda:
Zielone linie i kropki - pierwsza sekcja i wysięgniki "zwykłe" typu - dk, kk, itp (z ramieniem odciągowym),
Czerwone linie i kropki - druga sekcja i wysięgniki "zwykłe" typu - dk, kk, itp (z ramieniem odciągowym),
Żółte kropki - wysięgniki pomocnicze typu - ok(x)(z uchwytem stałym),
Niebieskie kropki - punkt mocowania naprężania przęsła.