Według logów zerwało Ci Internet lub coś zablokowało komunikację. Proponuję:
- wyłączyć antywirusa na czas pobierania i instalowania TD2 (ostrzegam jeśli to jakiś Avast, McAffe lub inne AVG w przyszłości również mogą sprawiać problemy z uruchomieniem)
- odciąć inne urządzenia np. telefon lub chociażby wstrzymać wszystkie inne aplikacje w systemie które mogą korzystać z Internetu np. Stream, Uplay, wszelkie klienty gier, komunikatory głosowe etc.
- zmienić ścieżkę pobieranego pliku.
- upewnić się co do ilości miejsca na dysku systemowym - tak systemowym, bo tam jest pobierany plik i dopiero później rozpakowany do miejsca docelowego.
Posiadając Internet 100mbps pobieranie nie powinno przekroczyć 2 minut przy pełnym wykorzystaniu łącza. Chyba wytrzymasz 2 minuty bez wifi w telefonie
Daj znać czy i co konkretnie pomogło.
Pozdrawiam, Ciastek
PS. Panowie powyżej jak nie macie pojęcia co jest przyczyną lub z lenistwa nie zaglądacie do logów to po prostu milczcie, bo takie teorie spiskowe bez pobrania kilku kilobajtów pliku tekstowego to po prostu cios poniżej pasa, za to posty to jest nabijać komu.