Dziękuje wszystkim za udział i za zainteresowanie tematem. Poniżej przedstawię odpowiedź starając się ustosunkować do wszystkich wypowiedzi
Moim zdaniem, branie TWR tylko po to, by pisać "Jak ktoś wjedzie w mój obszarz czyli do 300m od mojego pociągu to walę radiostopa" (pozdrawiam Pana z nickiem na "m") jest zwykłym szczytem chamstwa, trollingu i niepowinno mieć takie coś tu miejsca. Gdy spytałem, czy wystawia oświetlenia "PcSb" to od razu zmiana tematu ![Mrugnięcie ;)](https://td2.info.pl/Smileys/unicode/wink.gif)
Pepsi, właśnie takie sytuacje spowodowały moje drobne przemyślenia. Czy dobre czy nie tego nie wiem czas pokaże.
[…]
Przestudiowałem dzisiał IR-16 i jakoś nigdzie nie znalazłem zapisu że dana stacja może zostać zamknięta z powodu przejazdu bądź postoju pociągu onzaczonego TWR (chyba że coś przeoczyłem).
[…]
Dziękuje tobie oraz eM8Ka za przeanalizowanie sprawy względem przepisów. Między innymi miałem nadzieje, że też to się tak potoczy. Sądzę, że to dużo tłumaczy i wyjaśnia. I cóż DR z Gdańsku w godzinach wieczornych nie zgodził by się, gdyż prawie cała stacja stała (nie wiem jak długo ja byłem na wyjeździe już) z powodu właśnie sytuacji jakie opisałem powyżej. A dziś skrzynki stanęły na chwile z tego co wiem.
Według mnie zasada z TWR w TD2 jest taka sama jak z innymi towarami, staramy się go wypchać w miarę możliwości. Według instrukcji mamy dążyć do pierwszeństwa dla TWR, jeśli inna stacja nie może go przyjąć to ma czekać, ty możesz się co jakiś czas zapytać ponownie o szlak i tyle.
[…]
I tutaj się zgadzam, ponieważ mówimy o grze gdzie wiele rzeczy jest z sobą powiązanych w tym między innymi doświadczenia i podejścia innych DR. Ale o tym napisze poniżej.
Pan mkwitowski (chyba nie przekrecilem , niebardzo wiem czemu nie podawac niku), poprostu znalazl sobie sposob na przeloty w najwiekszym ruchu , ale jego pouczanie kazdego na swdr i wyklucanie sie ze on ma jechac juz w tej chwili co dwie minuty faktycznie mozna uznac za trollilng i to bardzo upierdliwy.
Tak jak napisałem Pepsi, to jest między innymi powód, dla którego chciałem poruszyć ten temat. Po dochodzi od popłochu młodych DR, którzy nie bardzo wiedzą, jak sobie poradzić z takimi sytuacjami. Wczoraj mi się do przydarzyło na Gdańsku, ale to temat na inną historię.
Jak masz zgodę na przewóz tego TWR-a (to samo tyczy się przekroczonej skrajni) oraz podajesz prawidłowy UN, to dla mnie nie ma problemu.
Tak, dobrze, ale co z sytuacją gdy to wymusza zmianę działa stacji.
I na koniec zboczyliśmy z rzeczywistego tematu na tory, gdzie Ensifer ma rację. Temat typów pociągów był poruszany nie raz nie dwa.
Osobiście ubolewam, że jak na razie nie wypowiedział się z nikt z moderatorów, którzy to rozpatrują takie skargi czy też sytuacje. Tak więc ich punkt widzenia jest tutaj sądzę istotny.
Aby była jasność nie mam nic przeciwko dopisywaniu historii o składów. I z chęcią mogę się dołączyć jako DR do takich historii, póki ograniczamy to do czatu (np. zgłoszone do służb zabezpieczają szlak). I tak możemy bawić z graczami dopisując coś co nie ma fizycznego odwzorowania mechanizmu w grze.
Wszystko jest ok, póki nie korkujemy stacji, bo to już jest „złe”
Mówimy tutaj o TRW i ładunkach specjalnych, ale sprawa w sumie tez dotyczy przegrzewających się osi – temat po popularny jakiś czas temu.
I na sam koniec chciałbym wszystkim czytającym przypomnieć, że TD2 ma być grą, która ma bawić i cieszyć wszystkie grupy nie tylko fanów. Tak to ma być symulator, jednak, ponieważ to jest gra nigdy nie będzie dało się przełożyć przepisów 1:1 z reala na grę. Możemy dążyć do tego, ale sądzę, że należy wykazać się też zdrowym rozsądkiem.