Czekałem na ten wątek, nie tyle na same pytania o ostrzeżenia, co o regulamin
1. Dlaczego zdecydowano się na pomysł automatycznego dawania ostrzeżeń osobom, które wykoleiły się z powodu przekroczenia prędkości? Przecież ich wykolejenie stanowi odpowiednie "zabezpieczenie", a takie przypadki zdarzają się najbardziej doświadczonym maszynistom.
I co z tego, że się wykoleiłem? Nie rozróżniam dwóch pomarańczowych od zielonego i co mi zrobisz? Wielka mi kara bo spadłem z rowerka, wchodzę na następną scenerię zajmuję szlaki swoim rozkładem i nie dojadę nawet do połowy, bo znowu jadę 200km/h ósemką i hehe śmiesznie jest, fajna gra w ciapągi.
2. Dlaczego nie konsultowano tego pomysłu na forum przed jego wprowadzeniem?
4. Dlaczego osoby sprawdzające skargi ignorują nagminne łamanie punktu 5.2 Regulamin Symulatora przez zakładających skargi? Obecnie punkt ten jest martwy.
5. Dlaczego użytkownik nie może odwołać się od decyzji sprawdzającego skargę (oraz systemu automatycznego)? Fragment o odwołaniu się od decyzji został usunięty z regulaminu jakiś czas temu.
Następnym razem przyjdziemy do Was skonsultować też nowe malowania do EN57 i zmianę czcionki w menu, ok?
Widzisz dopiero drobną część pierwszego z dwóch etapów podziału, a już szukasz tutaj problemu.
Dlaczego głównie Ty jesteś zawsze aktywny w wątkach o regulaminie, o zmianach, o autoryzacjach?
Na prawdę uważasz, że puścimy system, który będzie nadawał ostrzeżenie nieprawidłowo?
Dlatego działa na PL1, bo na PL1 scenerie są SPRAWDZONE i nie ma na przykład wpisanego na środku szlaku "dla jaj" ograniczenia do 10km/h bez oznakowania.
3. Skąd pomysł na rozgrywkę bez żadnych zasad na serwerach PL2 i jak ma się tam odbywać ruch między sceneriami oraz na samych stacjach, skoro nie będzie żadnych reguł (pada określenie "bez żadnych wymagań")?
Skąd pomysł? No jak to, przecież byłeś aktywny jak nigdy w tym wątku:
https://td2.info.pl/dyskusje/autoryzacje-na-scenerie-a-upadek-td2Były też ankiety - przecież chcecie jeździć po sceneriach bez otoczenia i z błędami. Wynik był 50/50. Są dwa serwery, dla każdego znajdzie się miejsce.
Centrum sobie uruchomisz bez sprawdzania, ED Rudę odpali, przecież dobre scenerie są, i się marnują. Tyle ich leży w systemie sprawdzania i nikt ich nie sprawdza.
Da się jeździć, to będziesz mógł jeździć cały dzień i noc.
A i wymogu przejechania 400 km by być dyżurnym też nie będzie, bo to głupota.
6. Jak dokładnie wygląda algorytm, który ocenia, czy złamaliśmy przepisy i należy się nam ostrzeżenie? Co w sytuacji, kiedy dojdzie do rozprucia rozjazdu z winy dyżurnego ruchu?
Czy gdziekolwiek w wątku jest napisane o tym, że nadawane są już ostrzeżenia za rozprucie rozjazdu?
Regulamin przewiduje taką możliwość, ale z niej aktualnie nie korzystamy.
A algorytm jest bardzo prosty:
if Region == PL1
if SpadłemZRowerka
if Powód == PrzekroczeniePrędkościToru
if Prędkość < 200
PrzynajOstrzeżenie;