Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Szybsze przemieszczanie po scenerii  (Przeczytany 1168 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline slawek125

  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Siła reputacji: 120
  • slawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezesslawek125 prezes
Szybsze przemieszczanie po scenerii
« dnia: 30 Stycznia 2024, 09:16:55 »
Czy jest jakiś sposób szybkiego przemieszczania się po scenerii ?  Mamy dużo sporych scenerii i często przemieszczanie się jako DR czy Mechanik po scenerii zajmuje dużo czasu, szczególnie tam gdzie są bocznice i robimy manewry na torach z manualnym nastawianiem zwrotnic.  Czy nie warto by było rozważyć opcji jakiegoś szybkiego biegania po scenerii tak żeby to ułatwić i przyspieszyć ? Z Shift możemy biegać ale nadal wydaje mi się to zbyt wolne jeżeli trzeba przejść gdzieś dalej, czy nie zasadne by było rozważenie jeszcze szybszej opcji bo nawet ten Shift na dużych sceneriach jest czasochłonny i upierdliwy. Wydaje mi się że taka opcja ułatwiła by dyżurnemu sprawne przemieszczanie się po scenerii. 
Jest to luźna propozycja, jakie jest Wasze zdanie ?

Offline WindowsKillerPL

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 107
  • Siła reputacji: 40
  • WindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchu
Odp: Szybsze przemieszczanie po scenerii
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Stycznia 2024, 14:45:09 »
Na tę chwilę można na scenerii umieszczać nastawnie, gdzie dyżurny będzie się teleportował. Chyba były też takie puste punkty.
Chociaż przyśpieszenie biegania brzmi całkiem nieźle. Pewnie kwestia tego jak szybko postać biega już teraz.
Makówki - ciąg dalszy się dzieje się!

Offline kamsyk

  • User
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Siła reputacji: 19
  • kamsyk zwrotniczykamsyk zwrotniczykamsyk zwrotniczy
  • Now I with laptop. My mum make account as i ask
Odp: Szybsze przemieszczanie po scenerii
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Stycznia 2024, 15:49:56 »
I suggested in the feedback form posted in announcements regarding the need for cameras at different places in the mechanical sceneries as the teleport option is not there (mainly for mechanical sceneries because knowing the signal state for a far-off semaphore takes time due to slow speed with which one moves along the scenery). The teleport option may seem slightly unrealistic as it is a simulator but for all types of dispatching faster run speed can be added, I agree with the user who posted this thread that it could be particularly useful in bigger sceneries.
Have to wait and see if the idea of cameras at the main semaphores (entry one, exit one, and station ones) in mechanical sceneries and the idea of an increase in run speed would be considered and implemented.
Time once gone never comes back. Use it wisely so that afterward you don't feel guilty (of wasting time). Do your work at the correct time without delay.
😀🙂

Offline robsonista

  • User
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Siła reputacji: 42
  • robsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchurobsonista starszy dyżurny ruchu
  • Miłość ponad wszystko!💕
Odp: Szybsze przemieszczanie po scenerii
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Stycznia 2024, 20:39:52 »
Skoro o tym mowa, czy nie byłoby najwygodniej, aby móc się dosłownie "unosić"? W sensie przemieszczać w pionie, coś jakby latanie. Wiem, że to dość nierealne, ale byłby to superowy bajer, aby np. szybko sprawdzić, czy np. semafor na pewno się podał, czy rogatki są zamknięte. Poza tym, ile pięknych screenów by na tym wyszło.
🚂 Coś się klei, ale raczej nie dojdzie nawet do SSS. Jeśli masz jakieś problemy w TD2(naprawdę wiem coś o tym) i chciałbyś się komuś wyżalić, ale nie masz komu, zgłoś się do mnie, z chęcią cię wysłucham :). Kompletna eLka w edytorze. Mogę jednak spróbować zrobić schemat na wajchy. Chcesz? Zapraszam na MM lub PW.
Największy fan Edzia w TD2 😘https://youtu.be/ZOB8shXLKM4
Przeczytaj to koniecznie! https://ntpd.eu/epXlz

Offline Pepsi2026

  • Global Moderator
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • Siła reputacji: 1491
  • Pepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezes
  • Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym
Odp: Szybsze przemieszczanie po scenerii
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Stycznia 2024, 21:16:41 »
Z Shift możemy biegać ale nadal wydaje mi się to zbyt wolne jeżeli trzeba przejść gdzieś dalej, czy nie zasadne by było rozważenie jeszcze szybszej opcji bo nawet ten Shift na dużych sceneriach jest czasochłonny i upierdliwy.

Z moich obserwacji wynika, że postać gracza biega obecnie z prędkością ok. 35 km/h. Naprawdę uważacie, że to za mało? Tak naprawdę to powinniśmy to obniżyć, a nie zwiększyć.

Skoro o tym mowa, czy nie byłoby najwygodniej, aby móc się dosłownie "unosić"? W sensie przemieszczać w pionie, coś jakby latanie. Wiem, że to dość nierealne, ale byłby to superowy bajer, aby np. szybko sprawdzić, czy np. semafor na pewno się podał, czy rogatki są zamknięte. Poza tym, ile pięknych screenów by na tym wyszło.

Tak, najlepiej z jednoczesną aktywacją peleryny batmana.

Poza tym, ile pięknych screenów by na tym wyszło.

Ticket na nowe kamery już jest na gitlabie.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2024, 22:05:12 wysłana przez Pepsi2026 »