Patrząc na to co w nowej wersji się pojawi to ta EP09 to jest mniejsza część wszystkich nowości napotkanych w symulatorze. Jako gracze którzy przychodzą "na gotowe" (mam na myśli bohatera, który już raz zrobił aferę o to że nie ma gdzie dyżurować po dłuższej przerwie od symulatora) dostajecie nową pogodę, nową fizykę pojazdów oraz kilka nowych modeli do edytora wraz z funkcjonalnym radiem. Z testów nie każdy korzysta, tylko pojedyncze osoby które zazwyczaj i tak czekają aż komuś się będzie coś chciało odpalić. Znowu musimy my wszyscy dostosowywać się do obrażonego gracza bo ten nie złapał dobrego momentu i dzieli się z innymi swoim niezadowoleniem. Więc nie wiem co ma znaczyć mem z psem bo nic się nie pali, nikt nie zakłamuje prawdy że coś jest nie tak, miną 2 tygodnie jak pstryknięcie palcami, zdążysz pojeździć jeszcze z (N+1)*10 razy tą dziewiątką ale z opóźnieniem. A to dla tego że nie widzisz sensu wsparcia tego projektu w formie pieniężnej wpłaty która najbardziej pcha do rozwoju i motywacji. Wykorzystałem możliwość i przy okazji robię to, do czego powinienem jako sponsor i aktywny gracz chcący mieć minimalny wkład w projekt jest moim zdaniem zobligowany, czyli do pomocy w testach.
... Bo patrząc na to jak testy mają wyglądać a wyglądają, to patrząc na niektórych graczy wystarczyłoby do testów dać 5 najaktywniejszych sponsorów którzy sprawdziliby wszystko po kolei w każdej sferze użytkowania symulatora. Nikt nie miał takiej sytuacji że na wagonach 111a/101a podczas tych testów zostaje mu po odhamowaniu 0.4 atmosfer w wagonach i blokuje mu rozpędzanie? [// Jak to czytacie to już nieważne, już wiem jak działa hamulec i przewody pneumatyczne]
Mimo iż niektórzy wbijali tylko po to żeby na PL1 robić powtórkę z wczorajszych testów Griffina na 240km/h na CMK to musimy pamiętać o jednym istotnym celu udostępniania tej wersji - po to ktoś dodatkowo wykupił na tydzień serwer dla wersji developerskiej, żeby była kupa graczy która wyręczy developera lub innego członka zespołu (który w TD2 jeździ raz na 2 miesiące i to w taki sposób że wielu pozornie rzadkich, a tak naprawdę urągających błędów po prostu nie zauważy) i napisze 15 wątków na gitlabie z błędami lub featureami które będzie można tam przechowywać pod odpowiednim labelem. A nie po to by zdenerwować zaopatrzonego że kupił sponsora na td2 6 lat temu za 20zł który doskonale wie że tu chodzi o stały przypływ pieniędzy będących w stanie pokryć koszta serwera i licencji developerskich których stowarzyszenie potrzebuje. Gdyby miało być bardziej konsumpcyjnie, to dawno w życie wszedłbym pomysł z poziomem patek i pierwszeństwem dla najbardziej bogatych.
Wszystkim testującym graczom życzę owocnego skorzystania z weekendu i szukania przede wszystkim bugów i błędów, bo developer sam wszystkiego nie zauważy.