Witam ja szanowne grono użytkowników TD2... Piszę tu pomimo kilku podobnych tematów jednak nie takich samych. Fakt że jestem tu "nowy" aczkolwiek pojęcie o prowadzeniu pociągu jakieś mam.
Uzbierało mi się 40% ostrzeżeń i nie napisałem słowa - przebolałem to. Choć uważam że ukarany zostałem nie słusznie. Dwa razy wykoleiłem skład nie do końca ze swojej winy. Nie będę się rozpisywał bo to nie ma akurat znaczenia.
Jednak dziś ponownie wykoleiłem skład i jeszcze bardziej czuje się pokrzywdzony
Na trzy wykolejenia aż dwa były 100% błędem w grze. Zdarzyło się to podczas zmiany scenerii i proszę nie pisać że jakieś znaki przed zmianą można dostrzec czy cokolwiek zrobić by zareagować. W obu przypadkach ograniczenia prędkości na opuszczanej scenerii były bardzo szerokie. Przykład sprzed chwili - opuszczana sceneria V-Max 70km/h na samym wjeździe na nową scenerię szlakowa 30km/h i nawet nie zdążyłem
dotknąć kranu hamulca i było po sprawie. Znaki informujące o ograniczeniu prędkości zobaczyłem na wjeździe na nową scenerię i od razu była to prędkość szlakowa oczywiście od razu przestrzelona.
Nie oczekuję skasowania % które nie pozwalają mi aktualnie prowadzić składu - nie oczekuję niczego - poczekam odpokutuje - życie. Jednak proszę zwrócić na to uwagę ponieważ ten problem pojawił się wraz z ostatnią aktualizacją. Za każdym razem "następne ograniczenie" przy zmianie scenerii wynosi 0km/h i trzeba być magikiem żeby wycelować z prędkością na nowej scenerii. Czasem gdy hamuje do 70-80km/h ograniczenie jest 120km/h i kilka tyś metrów do mniejszej prędkości. Aczkolwiek
jak wspomniałem są scenerie które zaskakują od razu wartością kilkudziesięciu km mniej od tej z którą na scenerię wjeżdzamy.
I naprawdę nie ma czasu na jakąkolwiek reakcję.
Logicznym jest że hamowanie do 40km/h przy każdej zmianie scenerii jest trochę chore. Szczerze nie ma możliwości wyczytać choćby z RJ następnej prędkości ponieważ to się nie do końca pokrywa i robi się problem... 40% ostrzeżeń dostałem za nic pozostałe 20% dostałem za wykolejenie się przy rozpędzaniu składu gdzie również nie mam pojęcia skąd po co i dlaczego skład się wykoleił. No cóż...
Proszę zwrócić na ten problem uwagę ponieważ coraz więcej podobnych wątków pokazuje się na forum i coraz więcej mechaników jest karanych z automatu za niedociągnięcie w nowych wersjach a nie za szaleńczą jazdę
Trochę jest to nie fair.
Fajnie że scenerie ładują się zdecydowanie szybciej jednak okupywane jest to opisanym problemem.
Co lepsze wszystkie moje posty są moderowane - jakbym naprawdę siał zamęt i zniszczenie nie tylko na serwerze z grą ale i na forum. Przyznam że choć jestem w stanie zrozumieć rygorystyczne podejście do użytkowników i trzymanie pewnej dozy kultury to z drugiej strony niektóre z kar są zdecydowanie zbyt brutalne szczególnie wobec tych którzy zaczynają przygodę w TD2...
I na koniec podkreślam raz jeszcze. Nie piszę tego po to by ktoś w magiczny sposób zdjął ze mnie nałożoną karę - piszę dlatego że jest z tym problem choć czytając podobne wątki widać że nikt problemu nie widzi tłumacząc to znakami przed zmianą scenerii czy przykazem zmniejszenia prędkości od siebie... tak żeby w razie "Wu" jechać wolniej...
Nie ma czegoś takiego ja w razie "WU" zmiana scenerii powinna się odbywać bez niespodzianek ze zmianą prędkości i to o wartość która zawsze doprowadza do wykolejenia składu nawet w przypadku prostej drogi...
Myślę że to wszystko co mam do napisania. Mam nadzieję że szanowne grono moderatorów zmoderuje ten post pozytywnie i ktoś straci kilka minut swojego cennego czasu na analizie opisanego przeze mnie problemu.
Tymczasem muszę zostawić TeDeka na kilka dobrych dób celem zniwelowania poziomu ostrzeżeń która z niczego wzrosła do 60%...
Pozdrawiam