Jak chcesz robić znaki, to polecam pobrać najnowszą wersję Ie-102:
https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Ie-102.pdftam masz wymiary (nie wszystkie co prawda, i trzeba niekiedy pogłówkować, ale po coś tej matmy w szkole uczą
)
Następnie, poczytaj sobie o UV Unwrapping i zamiast nakładać zdjęcie jako teksturę, nałóż kolory zrobione w Photoshopie, lub innym programie graficznym, na podstawie wyeksportowanej mapy UV. W następnym kroku (do którego jeszcze osobiście nie dotarłem) możesz na taką "teksturę" z Photoshopa nakładać warstwy wprowadzające jakieś zacieki i inne modyfikacje, jak nie chcesz mieć idealnie czystego znaku.
Oczywiście ta metoda ma swoje wady. Przede wszystkim, obiekt musi mieć poprawnie zrobione (zgodnie z wymiarami) krawędzie, tak aby odzwierciedlić separację kolorów, a co za tym idzie będzie miał trochę trójkątów po przeniesieniu do Unity, ale na tym etapie nie przyjmowałbym się tym. Ma też zalety, nie musisz robić zdjęć wszystkich znaków, no i czegoś się można nauczyć
Polecam obejrzeć tutoriale tego człowieka:
https://blendermarket.com/products/asset-production-mini-courseJak nie chcesz nie musisz płacić 10$ za dostęp do nich, każdy z tych tutoriali jest na YT (wystawiony oczywiście przez autora), musisz tylko poszukać. Przykładowo o UV Unwrapping:
polecam obejrzeć (i zrobić) wszystkie jego tutoriale dotyczące tworzenia kowadła, jest tam ogromna ilość wiedzy, która pomoże Ci rozpoczęcie przygody z Blenderem.
Kolejny świetny tutorial to:
Jeden ze wskaźników który zrobiłem właśnie tą techniką: