Przepraszam za tę dłuższą przerwę, ale za to będzie więcej treści
Dodatkowo od teraz nie wliczam do całości i nie wymieniam wszelkich scaleń, szkoda miejsca.
2.12.2017 - 3 commity: - Resolved #19 dodano do menu w grze opcję VSync która włącza Vsync (kojonek2),
- Zmiany po rebase (UAZownik),
- Obiekty z Trainza cz.1. Dodaje prefab locomotive_shed_Elk. (Lokol),
3.12.2017 - 13 commitów:- Poprawka do zrzutów ekranu (kombinacja klawiszy lewy shift i lewy alt) (l0stfake7),
- Aktualizacja .gitignore (l0stfake7),
- Ujednolicone nazewnictwo folderów w paczce symulatora (l0stfake7),
- Usunięcie niepotrzebnych tymczasowych plików (l0stfake7),
- Przywrócenie zawartości i aktualizacja pliku .gitignore (l0stfake7),
- Jeszcze jedna aktualizacja pliku .gitignore (l0stfake7),
- Aktualizacja zawartości folderów z paczki symulatora (l0stfake7),
- Kolejna aktualizacja plików (l0stfake7),
- Jeszcze jedna aktualizacja
(l0stfake7),
- Aktualizacja pliku .gitignore (l0stfake7),
- Git na windzie jest case-insensitive? (l0stfake7),
- Usuwam test.txt (l0stfake7),
- Obiekty z Trainza cz.2 Dodaje prefaby relay_box_01 i kaufland_shop. (Lokol),
4.12.2017 - 2 commity:- dodany input manager (uetam),
- Poprawiono błędy SBL znalezione przez Uazownika, Dodano finalne wartości prawdopodobieństwa i czasu naprawy usterki, Dodano brakujące implementacje sygnałów SS6, S7, S8 i S9 dla semaforów świetlnych sterowanych mechanicznie (Ares28),
5.12.2017 - 22 commity:- Fixes #64. Zmiana shaderow trawy. (uetam),
- Fixes #62. Naprawa tekstur w wagonie 154a. (uetam),
- Fixes #61. Poprawa tekstury 112a_Awxz (uetam),
- Fixes #59. Poprawa colliderow w rozjazdach. (uetam),
- Fixes #63. Poprawia bufory w weglarkach. (uetam),
- zablokowane przesuwanie pojazdow za pomoca [ i ] (uetam),
- Fixes #60. (uetam),
- tlumaczenie 1 linijki (uetam),
- zapomnialem odkomentowac (uetam),
- poprawka koloru tekstu w menu edycji skladu (uetam),
- Poprawka szgnalizacyji świetlnej mechanicznie scentralizowanej. (Ares28),
- ostatnie podejscie do shadera drzew? (uetam),
- Te shadery mnie do jakiegoś jobla doprowadzą + scalenie (UAZownik),
- wymiana http na https w kodzie (uetam),
- poprawa widocznosci tekstu w menu logowania + merge (uetam),
- reverted 11fa2a194b8be8ed2afd604e84c0a10b7ee38eae (uetam),
- shadery drzew (w koncu???) (uetam),
- Testy dispatchera (Ares28),
- dodanie opcji mechanical control dla rozjazdow (nie podpiete pod nic) + merge (uetam),
- nieskonczona implemetnacja (uetam),
- edytor.scene (uetam),
- Dalsze poprawki dispatchera. Powinien wskazać Vmax na wyjeździe na szlak. (Ares28),
6.12.2017 - 8 commitów:- Virtual dispatcher już poprawnie wyswietla sygnały na semaforach świetlnych. (Ares28),
- wymiana nastawni sk, dodana nastawnia jarocin - nadal wymaga pracy (uetam),
- Działający Dispatcher (Ares28),
- Zmiany w klasie Login: porządki i nowe parametry przesyłane z launchera (l0stfake7),
- AKtualizacja ustawień Player'a (domyślnie schowane okno unity do wyboru rozdzielczości i jakości grafiki) (l0stfake7),
- poprawki nastawni sw katarzyna oraz jarocin (uetam),
- poprawki w menu, poprawki w shaderach krzakow + merge (uetam),
- poprawka koloru strzalki w menu wyboru jezyka (uetam),
7.12.2017 - 2 commity:- ToN + merge (UAZownik),
- okodowano mechanical control dla rozjazdów oraz zmeniono versję zapisu sceneri na 010 + merge (kojonek2),
8.12.2017 - 5 commitów:- Zepsuty dispatcher, zepsute dźwignie, zepsute sygnały WSZYSTKO jest zepsute! + merge (Ares28),
- reverted from commit 81c5b407b5a3fd7c1e82407ff41bf1db616e92ba + merge (Ares28),
- reverted from commit 7bba5e150b2a9b1ce43ce764c38c89cf0e605d9f (uetam),
- dodano zapisywanie allowTransit oraz poprawiono shunting w signal.cs + merge (kojonek2),
- poprawka menu (uetam),
9.12.2017 - 14 commitów:- dodany skrypt do wyszukiwania materialow z podanym shaderem (uetam),
- poprawa wartosci smoothnees w teksturach pojazdow. (nie beda sie juz tak swiecic) (uetam),
- dodano sprawdzenie przed uruchomieniem singlePlayer czy istnije stacja z aktualna wersją oraz lfs zamenił pliki na poitery (kojonek2),
- dodano opcję mechanical control do tarcz manewrowych (kojonek2),
- poprawiono wyświetlania odległości od toru semafora (kojonek2),
- poprawiono problem z usuwaniem rozjazdu Y opisany w problemie #58 (kojonek2),
- zamek uze02 oraz dzwignia do sem swietlnych (uetam),
- brakujace pliki (uetam),
- Animacja dźwigni sygnałowej grupowej (UAZownik),
- przeskalowana barierka w SK (uetam),
- poprawka wyboru skladu w trybie multi (uetam),
- kolorki i main_menu (uetam),
- usuniecie fmws (uetam),
- Karzełki (UAZownik),
10.12.2017 - 5 commitów:- usunięto generowanie dźwigni dla urządzeń bez mechanical control (kojonek2),
- dodano obsługę listy sygnałów w CtrlLever (kojonek2),
- Wrocławska hala peronowa Dodaje prefab station_hall_02. + merge (Lokol),
- poprawki w SM42 (uetam),
- Wroclawska hala peronowa - poprawka. Dodaje neony do hali oraz modele wybranych liter do repo. (Lokol),
11.12.2017 - 1 commit:- wstępnie działające dźwignie grupowe syngalizacji świetlnej (kojonek2),
12.12.2017 - imieniny miesiąca, urlop 13.12.2017 - 4 commity:- Dodano funkcję SzOff wygaszającą sygnał zastępczy (Ares28),
- Fixes #70 Fixes #68 (Peron platform_concrete_3m_1S nie ma kolizji oraz Błędna ikonka szyn Rail2 i Rail3) (uetam),
- brakujace pliki (uetam),
- male zmiany w skryptach sieci trakcyjnej (odleglosc miedzy wieszakami, grubosc, maksymalny spadek) (uetam),
14.12.2017 - zimno, tylko się grzać przy kominku, urlop 15.12.2017 - 3 commity:- Dodano grupowe spwanowanie wagonów. (Ares28),
- poprawka podawania sygnału oraz w nastawni mechanicznej podanie syngału zmenia poprzedni sygnał świetlny (kojonek2),
- UWAGA! Zmiana adresu API - prace w trakcie, mogą być problemy z logowaniem. + merge (uetam),
16.12.2017 - 9 commitów:- Dodano losowanie wagonów. (Ares28),
- dalsze poprawki przy mechanicznych świetlnych (kojonek2),
- dodano przywrocenie semafora do stanu zasadniczego po zwolnieniu przebiegu (kojonek2),
- Aktualizacja German.xml (mentorious),
- Działa losowanie wagonów
(Ares28),
- dźwignia grupowa - poprawka + merge (UAZownik),
- zmiana prefabu dźwigni dla sygnalizatorów grupowych (kojonek2),
- cis2.sc - nowa wesrja, poprawka edycji skladu w main_menu, dodanie nowego ladunku dla cystern (uetam),
- dodanie altname dla pojazdow w globals (uetam),
17.12.2017 - 4 commity:- aktualizacja prefabs.cs (uetam),
- zmniejszono skale dzwigni oraz odstęp pomiędzy dźwigniami (kojonek2),
- drobne poprawki w RouteLock (kojonek2),
- dodanie fukcjonalności allow transit dla semaforów (kojonek2),
18.12.2017 - 1 commit:- drobna poprawka przy znajdowaniu transit lock'ów (kojonek2),
19.12.2017 - 5 commitów:- Zmieniono standard nazw wagonów pasażerskich. Dopracowano i dopasowano losowanie wagonów do nowych nazw. (Ares28),
- poprawka szerokosci aparatu blokowego + merge (uetam),
- powrot do starego api, nowe w branchu nowe_api (uetam),
- nowe api, pierwszy commit (uetam),
- aktualizacja scenerii (uetam),
20.12.2017 - 1 commit:- Poprawiono VD. Zmieniono nazwy wagonów towarowych do nowego standardu (Ares28),
21.12.2017 - 1 commit:- Poprawiono zasadnicze stany To, Sp, Wk i Tz. Poprawiono błędy podczas spawnowania wagonów typu Zaexx (Ares28),
22.12.2017 - 5 commitów:- Fixes #75. Dostosowanie rozmiaru tekstu do dlugosci nazwy pojazdu. (uetam),
- Próba dodania niewidzialnych ladunkow do wagonow towarowych. (uetam),
- Fixes #74. Dodanie ladunkow do wagonow krytych. (uetam),
- Fixes #72 (SM42 Nie świeci SHP na tylnej ścianie kabiny) (uetam),
- Przystosowano usterki do multiplayer'a + merge (kojonek2),
Podsumowanie:- dodana została opcja VSync.
- kilka nowych obiektów w edytorze,
- poprawione zostają kolejne błędy,
- poprawione shadery roślinności,
- dummy dispatcher zyskuje na funkcjonalności,
- przekonstruowano sterowanie semaforami świetlnymi, dodano drążki grupowe,
- dodano losowe spawnowanie wagonów,
- zastosowany został nowy standard nazewnictwa wagonów