Jest to możliwe, aczkolwiek nie odnotowałem tego specjalnie żeby się na nich pojawić - są też głosy wśród ludzi których znam że testy trwały za krótko.
Testy publiczne trwały dwa tygodnie, i chyba były to najbardziej aktywne testy jakie kojarzę. Został utworzony dedykowany kanał, na którym jest obecne ponad 70 osób, z czego tak na moje oko, co najmniej 30 (w rożnych terminach) aktywnie uczestniczyło w testach. Intensywne testy wewnętrzne trwały przez cały grudzień, bo uwierz mi, problemow do rozwiązania było naprawdę mnóstwo, samo testowanie synchronizacji sieciowej "właścicielstwa" pojazdu, to ponad 30 commitów w gitlabie.
To, na czym się wróciliśmy, to ostateczna kompilacja 2023.3.1, która wyszła po testach, gdzie wypadł prefab licznika osi z powodów nam nieznanych. Być może jakiś parszywy błąd wynikający ze zmęczenia, bo chcieliśmy to wydanie zrobić jak najszybciej. Następnie zrobiliśmy kolejny błąd - z tych samych pobudek (poszła już wersja z błędem, wydajmy poprawkę jeszcze szybciej) i okazało się, że poprawka nie objęła edytora, a co za tym idzie, parsera plików sc i w 2023.3.2 nadal licznik nie działa. Wyciągnęliśmy z tego wnioski, przy 2024.1.1 będziemy zmiany testować zawsze, nawet te najdrobniejsze i niby oczywiste poprawki. Myślę, że coś na ten temat jeszcze na forum się pojawi, ale to jeszcze za wcześnie na ogłoszenia.
Brak istotnej metody przekazu informacji np. w menu głównym (banner? odnośnik + link?) o czym mówiłem podczas sesji treningowej - nie każdy czyta forum, może prosty odnośnik z gry, z menu głównego w istotny sposób poprawił by komunikacje nie tylko dla tych którzy wchodzą na forum dwa razy podczas swojej kariery np. zarejestrować się lub przeczytać skargę na samego siebie.
pracujemy nad nowym lanucherem, który rozwiąże wiele obecnych problemów, nie tylko z brakiem banerów, ale przede wszystkim z lekkim wdrażaniem poprawek. Teraz nawet najmniejsza zmiana, to konieczność pobrania całego symulatora od nowa. Pomijam już fakt, że 2023.3.2 na serwery była wysyłana przez komórkę, z uwagi na problemy ze stacjonarnym internetem.
Nad grupą użytkowników, która wchodzi dwa razy w życiu na forum ubolewam najbardziej. Staramy się, aby dotrzeć do tych osób, choćby w formie tygodnika, gdzie jest samo mięsko. TD2 to projekt od ludzi, dla ludzi, wiec pomijanie tak ważnego punktu komunikacji jakim jest forum, to skazanie się na "metodę pantoflową". Być może w przyszłości wymiana silnika forum, czy wprowadzenie newslettera zachęci więcej osób do lepszego śledzenia projektu.