Szanowni TD-kowicze,
Na prośbę zespołu trenerskiego do zgłoszeń scenerii w SSS została dodana kategoria WOS. Po zatwierdzeniu wszystkich etapów sprawdzania i zrobieniu wpisu do SWDR-a autor scenerii w ostatnim poście zawsze zamieszcza plik scenerii i plik hash. Teraz dodatkowo prosimy Was o umieszczenie dodatkowo informacji odnośnie występowania stałych i doraźnych ograniczeń biegu pociągów na zbudowanej przez siebie scenerii lub o napisanie wyraźnie, że na scenerii takowych nie ma.
Przykłady wpisów:
sceneria Zgierz
1. Linia kolejowa nr 15 szlak LZ od km 58.550 do km 58.600, tor nr 2, 30 km/h, przesunięta konstrukcja wiaduktu (doraźne)
od km 58.500 do km 58.850, tor nr 1, 30 km/h, przesunięta konstrukcja wiaduktu (doraźne)
2. Linia kolejowa nr 16 szlak JL od km 14.400 do km 14.620, 40 km/h, w kierunku nieparzystym, ograniczona widoczność na przejeździe, dotyczy czoła pociągu (stałe)
od km 14.610 do km 14.840, 40 km/h, w kierunku parzystym, ograniczona widoczność na przejeździe, dotyczy czoła pociągu (stałe)
Wpisujemy także ograniczenia w torach stacyjnych.
Dla scenerii fikcyjnych nie podajemy numeru linii chyba, że takowy fikcyjny numer został jej przypisany.
Baza ta będzie udostępniona na forum a docelowo w przyszłości będzie służyła do generowania wraz z RJ na stacji początkowej ostrzeżeń.
WOS kliknij tutaj
WOS został podpięty do Wiki, w dziale "Scenerie"