W tym wątku przedstawię wam jak przesłać informacje, które mogą przydać się nam do rozwiązania problemów z zatrzymaniem programu. Jeśli Train Driver 2 przestanie wam w pewnym momencie odpowiadać postępujcie według instrukcji:
1. Otwieramy menadżera zadań
![](https://img.ttsk.ngo/images/2018/11/22/Taskmgr_2018-11-22_13-39-31.png)
2. Klikamy prawym na proces symulatora
![](https://img.ttsk.ngo/images/2018/11/22/2018-11-22_13-44-04.png)
3. Klikamy utwórz plik zrzutu
![](https://i.imgur.com/244ttMx.png)
4. Zapamiętujemy lokalizację pliku
![](https://img.ttsk.ngo/images/2018/11/22/Taskmgr_2018-11-22_13-45-18.png)
5. Wchodzimy na
https://www.easypaste.org/?lang=pl i wybieramy plik zrzutu do wysłanie lub przeciągamy go na stronę
![](https://img.ttsk.ngo/images/2018/11/22/2018-11-22_19-14-55.png)
6. Klikamy wrzuć
![](https://img.ttsk.ngo/images/2018/11/22/2018-11-22_19-16-23.png)
7. Zapisujemy link do pobierania
![](https://img.ttsk.ngo/images/2018/11/22/2018-11-22_19-58-08.md.png)
8. Wchodzimy na
https://git.td2.info.pl/td2dev/simulator/issues i klikamy "New Issue"
![](https://img.ttsk.ngo/images/2018/11/22/2018-11-22_13-32-20.png)
9. Wypełniamy tytuł oraz opis, dołączamy utworzony link do pliku zrzutu oraz pliki .pdb, które znajdują się w folderze z symulatorem
![](https://img.ttsk.ngo/images/2018/11/22/2018-11-22_13-37-49.png)
7.Wysyłamy Issue przyciskiem "Submit Issue"
Pliki, które należy dołączyć do issue z folderu symulatora wraz ze zrzutem pamięci
![](https://img.ttsk.ngo/images/2018/11/22/2018-11-22_13-47-53.png)