Skoro stara wersja będzie w użytku, a także żeby zapobiec powielania błędów w nowej odsłonie pozwoliłem sobie zajrzeć na scenerię.
- droga hamowania 834m i 827m pomiędzy W16 a W4 przystanku Ballau, 846m między ToA a A. Powinna wynosić ona 700m tak, jak między ToH i H,
- semafor C oraz E powinny stać po prawej stronie, szerokość międzytorza na to pozwala i nie ma ku temu przeciwwskazań,
- brakuje W17 w ukresach,
- błędnie dobrane wysięgniki w okolicach rozjazdu 12 i odejścia toru 3,
- długość toru 3 to 600m, u Ciebie jego długość użyteczna wynosi ledwo 310m - toż to jawne marnotrawienie układu torowego. Semafory B i G ustaw 50m od ukresu, a zyskasz dodatkowe 200m na przyjęcie pociągów,
- obniż bramki do wysokości 0.2m, teraz zwisy trzymają się ledwo na włosku - zwis mocowany jest w dwóch miejscach, nie w jednym,
- semafor D można przesunąć spokojnie 50 i więcej metrów bliżej rozjazdu. W tym przypadku, gdy masz żeberko na wprost, miejscem niebezpiecznym będzie (tu powinna być) wykolejnica na żeberku lub kozioł,
- błędnie ponazywane rozjazdy - 2a i 2b to byłyby zwrotnice w rozjeździe krzyżowym pojedynczym. Ty masz tu dwa osobne rozjazdy - więc powinny nazywać się 2 i 3, to samo z 13a i 13b. W dodatku stacja wygląda mi na jednookręgową (nie ma drugiej nastawni), więc numeracja powinna być ciągła (1,2,3,4,5,6).
Nie są to jakieś duże uchybienia, sceneria nie będzie sprawiać kłopotów w normalnym użytkowaniu. Dobrze jest jednak poprawić te niuanse, by wszystko było jak należy