Od szlaku Sj:
- brak W8 przed W27 (7), (poprawione)
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co jeśli jest przed sem B ?) ponownie powtarzać prędkość drogową, ma to sens ?
- zbędny W27 przed sem. B, zmiana prędkości drogowej, a w drugą stronę? (poprawione i w jedną i drugą dodany w27)
- Tm1 z Tm2 proponuję zamienić miejscami,
- Wk1 Wk4, odwrotnie belka wykolejająca, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 7, (poprawione)
- wysięgnik na torze 6 prze sem. F6, (poprawione)
- wysięgnik za sem. H6, (poprawione)
- brak W17 przy rozjazdach: 23, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 38, 45, 48, 49, 50, 51 (poprawione)
- naprężacze między rozjazdami 26-30 i 27-31 nie odpowiedni kąt, (do zrobienia)
- rozjazdy 30, 31, 34, 35 podwójny przewód jezdny oraz niepoprawne wysięgniki, (do zrobienia)
- wysięgnik przy Tm25, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 40, (poprawione)
- W17 przy roz. 44, 58, 56, powyżej 3,5m między osiami torów, (poprawione)
- wysięgniki przy roz. 57 (poprawione)
- między rozjazdami 59, 60 a 64, 65, niepoprawne wysięgniki, podwójny przewód jezdny, (do poprawy)
- przy roz. 61 W27(10), brak w druga stronę, (po co jak nadal obowiązuje 100 od magicznego lasku ?)
- wysięgnik przy roz. 11 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- wysięgnik przy roz. 12 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- naprężacz za roz. 11 w st. Wielichowo Wieś, (poprawione)
- w całej stacji Wielichowo Wieś brak W17, (poprawione)
- ToL i ToM do sem. L i M - 820m, (poprawione)
- brak W27 w stronę magicznego lasku, (po co ?)
- brak W8 przed W27 (10), (poprawione)