No to lecimy z kolejnym tematem. Sprawdzenie scenerii pod kątem sygnalizacji, infrastruktury w tym sieci trakcyjnej. Rozpoczęto od szlaku C (schemat - dolny prawy róg).
Zauważone nieprawidłowości:
- semafor S/ToS - droga hamowania 700m, przy prędkości drogowej 110km/h,
- latający wysięgnik obok bramki,
- W17 5m między osiami torów,
- W8/W9 - 855m, przy prędkości drogowej 110km/h,
- W27a, zmiana prędkości drogowej na jednym torze w środku stacji, dla drugiego kierunku wskaźnik W27a przed głowicą rozjazdową,
- brak poduszek ziemnych przy kozłach oporowych,
- od strony szlaku 169, W27a, zmiana do 50km/h przed głowicą rozjazdową, dalej żadnej informacji o prędkości drogowej na szlaku C,
- semafor B/W5 - 35m,
- semafor A/W5 - 39m,
- brak tarczy ostrzegawczej do semafora B
- semafor A/ToA - 774m
- W11a do ToA - 109m - 184m - 265m,
Posterunek osłonny 169/159:
Linia 169:
- W8/W9 od strony stacji 609m, przy prędkości drogowej 100km/h,
- brak tarczy ostrzegawczej do semafora D
- semafor C trójkomorowy,
- W8/W9 od strony szlaku 489m,
- semafor C / ToC - droga hamowania 466m,
- W11a od ToC 132m - 225m - 330m,
- braki W6a,
- brak W4 na p.o. Orzesze Miasto od strony posterunku,
- brak W16 do p.o. Orzesze Miasto od strony posterunku,
Linia 159:
- semafor A/ToA 738m,
- W11a do ToA - 89m - 181m - 262m,
- W8/W9 od strony stacji 763m,
- W8/W9 od strony szlaku 538m,
- odległości pomiędzy słupami trakcyjnymi na torze prostym co 40m,
- W16/W4 do p.o. Zawada w kierunku szlaku 907m,
- W8/W9 do przejazdu na p.o. Zawada w kierunku szlaku 907m,
- W16/W4 do p.o. Zawada w kierunku stacji 752m,
- W8/W9 do przejazdu na p.o. Zawada w kierunku stacji 642m,
- W16 w kierunku magicznego lasku,
St. Orzesze:
- semafor S/W5 43m,
- semafor T/W5 43m,
- semafor S/ToS 849m,
- W11a do ToS - 125m - 219m - 292m,
- semafor T/ToT 748m,
- W27a prędkość drogowa do 60km/h w kierunku szlaku 159, po prawej,
- głowica rozjazdowa, rozjazdy: 48, 46, 45, 44, 41, wysięgniki sieci trakcyjnej wchodzące w skrajnie torów sąsiednich,
- brak W17,
- tor 3, łuk przy rozjeździe 35, ~50m między słupami, co przy tym promieniu łuku powoduje "uciekanie" przewodów jezdnych do wewnętrznej strony łuku + wysięgniki z niepoprawnym odciągiem sieci,
- tor 1 przy rozjeździe 11, brak kawałka sieci trakcyjnej + jeden wysięgnik w powietrzu,
- tor 6 przy rozjeździe 16, wysięgnik z niepoprawnym odciągiem sieci,
- tor 4 z jednego z wysięgnika wyprowadzone przewody przelatujące przez peron, aż do wysięgnika przy rozjeździe 8,
- semafor B/ToB - 656m
- W11a do ToB - 110m - 190m - 281m,
- rezonator SHP do ToB 149m,
- semafor A/ToA - 1109m
- W11a do ToA - 92m - 177m - 270m,
- W8/W27a w kierunku stacji ze szlaku 140, 681m,
- W16/W4 przy p.o. Łaziska w kierunku szlaku 884m,
- W16/W4 przy p.o. Łaziska w kierunku stacji 1023m,
- W8/W9 w kierunku stacji 744m + fatalna widoczność W9,
- W8/W9 w kierunku szlaku 635m,
- W8/W27a w kierunku szlaku 684m,
- ogólnie na szlaku linii 140, ~70m między słupami, co przy tych promieniach łuków powoduje "uciekanie" przewodów jezdnych do wewnętrznych stron łuków.
Podsumowując, no kolega nie dał mi się nudzić. Potencjał tej scenerii jak najbardziej jest, chociażby smaczek w postaci posterunku osłonnego, no ale jest jeszcze co robić. Eh.. w sumie, może ogrom tej listy posłuży jako podsumowanie.