Stacja Pilawa
Na dzień dzisiejszy sceneria jest takim małym LCS-em i obejmuje realną stację Pilawa (częśc towarowa i pasażerska) wraz z podg Jaźwiny, podg Żołnierka i dwoma przystankami osobowymi. Układ torowy jest zgodny z stanem z 2011 roku. Ze względu na to że na stacji w dużej mierze wyświetlane są stare obrazy sygnałowe, właściwe sygnalizatory świetlne zostały zmienione, tak aby mogły działac w symulatorze. Podobnie ma się sprawa tarczami zaporowymi. Jakoś nie bardzo potrafię je ogarnąc w SCS-ie, więc zamieniłem na tarcze manewrowe.
Póki co zrobiony jest w całości układ torowy z sygnalizatorami. Rozpocząłem ubieranie scenerii w inne obiekty. Najlepiej wygląda to szlaku G.
Sceneria posiada 5 szlaków:
Z – jednotorowy szlak LK 7 w kierunku st. Zabieżki (Warszawa Wschodnia Osobowa), wyposażony w SBL z 3 odstępami. Na szlaku znajduje się oznaczony p.o. Augustówka. Prędkośc szlakowa to 80/100 km/h.
S – jednotorowy szlak LK 13 z kierunku st. Sufczyn (Krusze). Prędkośc szlakowa to 100 km/h.
O – dwutorowy szlak LK 12 w kierunku st. Osieck (Skierniewice). Na szlaku znajduje się p.o. Jaźwiny. Prędkośc szlakowa to 50 km/h.
L – dwutorowy szlak LK 12 w kierunku st. Stoczek Łukowski (Łuków). Prędkośc szlakowa to 50 km/h.
G – dwutorowy szlak LK 7 w kierunku st. Garwolin (Dorohusk). Prędkośc szlakowa to 100 km/h.
W obrębie stacji prędkośc wynosi 40 km/h (z wyłączeniem torów 8 i 51 oraz 10 i 52, które mają prędkośc 50 km/h).
Prędkości obowiązujące na szlakach są oznaczone wskaźnikiem W27 i poprzedzone W8.
Ograniczenia prędkości:
- przejście w poziomie szyn (stacja Pilawa) – 20 km/h
- zły stan obiektu na LK 7 (szlak G) – 50 km/h
Spawny składów pasażerskich:
N10 – podstawienie się przy peronie 1.
H53, F57 – tory postojowe w części towarowej. Wjazd w perony z manewrami.
Tm21, Tm22, Tm35 (tylko EZT) – przyperonowe tory postojowe.
Spawny składów towarowych:
C58, H56, L5 – tory dodatkowe/postojowe
Spawny luzaków:
F53, F201, F203 – tory postojowe
Wątek został przesunięty do obecnego działu, ponieważ stacja była już uruchomiona na SWDR.
//kam55