Sprawdziłem jedynie st. Wielki Mak i przyległy do niej szlak, co do tej drugiej jest tam tyle drzew napchanych, że komp zaczął udawać Farelkę i nie dało się tam nic sprawdzić. Natomiast pragnę uspokoić, że na części na której udało się co nieco sprawdzić podsumować to można legendarnym już tekstem z YT kierowcy rajdowego kiedy nagle zauważa przed sobą ciężarówkę.
Błędów jest przerażająca ilość jeśli chodzi o sygnalizację, że polecam dodatkowo wykupić sobie opiekę onkologa. Sieć trakcyjna, to nawet już nie będę komentował.
Tak się zastanawiam, po cholerę robić takie scenerię, gdzie aż oczy ociekają krwią od ilości błędów. A nie daj bóg jeszcze ktoś zaczyna stream'ować i takie mapy "idą" bardziej na świat, to aż po prostu wstyd.
Wiem, że w dzisiejszych czasach jest problem z czytaniem, niestety, a jeszcze czytanie instrukcji to już uff.. totalna abstrakcja.
Apeluje jeśli ktoś nie potrafi, nie ogarnia, czy nie chce mu się dupy ruszyć, aby przeczytać te cholerne instrukcje, a musi za wszelkie skarby zrobić scenerię, niech nie publikuje, nie "otwiera" dla jazd tych map. Tylko pokazać to na forum, osobom kompetentnym wysłać .sc niech sprawdzą to pod kątem błędów, czy to się nadaje, czy nie. Jeśli pasuje, jest ok to wtedy można bawić się w publikacje, wtedy można zasiadać na "dyżurce".
Od strony szlaku DL:
- brak W8 przed W27a (7),
- W11a do ToE i ToF, niskie,
- brak rezonatorów SHP,
- W8 do W9 droga ham. - 534m (w kierunku stacji),
- wskaźniki We bez sensu,
- sem. E i F droga ham. do ToE i ToF - 758m
- sem. E (wjazdowy) z W15
- sem. E i F (wjazdowe) z W24!
- sem. E i F do W5 - 4,83m!
- Tm6 po lewej,
- brak W17
- W8 do W9 droga ham. - 500m (w kierunku szlaku),
- sem. D po lewej i W15, po cholerę po lewej?
- sem. J to samo tylko bez W15,
- wiaty peronowe przecinające wysięgniki sieci trak.,
- braki W6a,
- na takiej małej stacji perony 400m,
- W4 tuż przy semaforze O, N i K,
- sem. O, K i L oczywiście po lewej, a i tylko przy O W15, ale i tak bez sensu semafory po lewej,
- (dosłownie wisienka na torcie) semafory S i T w osi toru!
- Tm4 po lewej,
- sem. B i A z W24!
- sem. B z W15
- sem. B i A do W5 - 5,12m!
- nie potrzebne W27a przy wyjazdach ze stacji,
- sem. B i A droga ham. do ToE i ToF - 741m
- W11a do ToB i ToA, niskie,
- nie poprawne nazwanie semaforów (kolejność),
- braki przęseł na sieci i pozostawione dziury w ciągłości przewodów sieci trak.,
- brak W8 przed W27a (7),
- słupy trakcyjne w skrajni,
- niektóre słupy przekrzywione w osi Y,
- prawie całe szlaki z magicznego lasku więc ogólnie sieć również na "wysokim" poziomie,
- nie poprawne wysięgniki,
- gdzie wykonano ręcznie sieć trakcyjną po torach głównych zasadniczych jeden przewód jezdny.
Eh.. dobra starczy, choć i tak jeszcze bym coś znalazł. Czy ja muszę coś jeszcze komentować?
No moimi faworytami są wjazdowe z W24, odległości między wjazdowymi a W5, połowa wyjazdowych po lewej, wjazdowe dla toru lewego z W15, a no i semafory S i T w osi toru.
Mózg roz...