Yyy.. noo.. hmm.. ten tego.. nie no, coś tam się zmieniło. W sumie mógłbym skopiować jeszcze raz listę błędów.
I wiecie co, tak zrobię.
No ale, co zostało ogarnięte to skreślę, żeby nie było.
Od strony szlaku DL:
- brak W8 przed W27a (7),
-
W11a do ToE i ToF, niskie,- brak rezonatorów SHP,
- W8 do W9 droga ham. - 534m (w kierunku stacji),
- wskaźniki We bez sensu,
- sem. E i F droga ham. do ToE i ToF -
758m 767m,
-
sem. E (wjazdowy) z W15-
sem. E i F (wjazdowe) z W24!-
sem. E i F do W5 - 4,83m!-
Tm6 po lewej,- brak W17
- W8 do W9 droga ham. - 500m (w kierunku szlaku),
- sem. D po lewej
i W15, po cholerę po lewej?
- sem. J to samo tylko bez W15,
-
wiaty peronowe przecinające wysięgniki sieci trak.,- braki W6a,
- na takiej małej stacji perony 400m,
- W4 tuż przy semaforze O, N i K,
- sem. O, K i L oczywiście po lewej,
a i tylko przy O W15, ale i tak bez sensu semafory po lewej,
- (dosłownie wisienka na torcie) semafory S i T w osi toru!
-
Tm4 po lewej,-
sem. B i A z W24!-
sem. B z W15-
sem. B i A do W5 - 5,12m!- nie potrzebne W27a przy wyjazdach ze stacji,
- sem. B i A droga ham. do ToE i ToF -
741m 732m
-
W11a do ToB i ToA, niskie,- nie poprawne nazwanie semaforów (kolejność),
- braki przęseł na sieci i pozostawione dziury w ciągłości przewodów sieci trak.,
- brak W8 przed W27a (7),
- słupy trakcyjne w skrajni,
- niektóre słupy przekrzywione w osi Y,
- prawie całe szlaki z magicznego lasku więc ogólnie sieć również na "wysokim" poziomie,
- nie poprawne wysięgniki,
-
gdzie wykonano ręcznie sieć trakcyjną po torach głównych zasadniczych jeden przewód jezdny.No dobra coś się tam ruszyło, ale dalej drogi hamowania się nie kleją, połowa wyjazdowych po lewej, tylko wywaliłeś W15 co w sumie powoduje, że jest jeszcze gorzej. O semaforach S i T nawet nie wspomnę. Dalej brak rezonatorów SHP, dalej pieprznik ze wskaźnikami. Na torach głównych zasadniczych jest już podwójny przewód jezdny, ok super, ale zauważyłem, że zygzakowanie sieci jest tak duże, że sieć spokojnie zleci ze ślizgacza pantografu. W sumie zastanawia mnie jest kwestia ogólnej pracy urządzeń SRK w stacji, bo sygnalizacja świetlna, Tm1 i Tm2 kształtowe i wszystkie rozjazdy z napędem ręcznym. Trochę tego, trochę tego i trochę tamtego, jeszcze brakuje związku X.. No średnio się to wszystko klei. Proponowałbym to jakoś usystematyzować.
Ahaa.. i kto ciekawy, a nie chce mu się odpalać scenerii. Nie, wiadukt nie ruszony. Dalej pod nim zmieści się 10-piętrowy blok.
Ale nie poddajemy się! Czekamy, na kolejne poprawki.