Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
English Boards / Week 18/2024
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wewek dnia Dzisiaj o 00:12:53 »
Week 18/2024
April 29th - May 5th, 2024

Introduction

Last week, we've worked on the finishing touches for the upcoming release of the new 2024.1.x simulator version. In the coming days, we'll strive to provide more information on this matter, but I can assure you that the release is very close... stay tuned ;)

Sceneries
  • NasWille - Stefanowo - scenery updated for FPS version.
  • Sunsie, Rybson - Lesznowola - scenery passed SCS check and track circuits check as part of stage III in the SSS
  • Rybson - Nowa Wieś Wielka - scenery passed track circuits check as part of stage III in the SSS

Apps & Tools

TTSK Association
  • Presentation of the simulator as part of the celebrations of the 20th anniversary of Poland's accession to the EU.

    On May 1st, thanks to the courtesy of the SKM Warszawa company, we participated for the second time in another edition of the European Picnic organized on Krakowskie Przedmieście, Warsaw. In the SKM tent, we had our stand with the simulator, which was used by several dozen people under the supervision of the company's instructor.



    More information in the forum thread.
  • Announcement from the Moderation Team regarding planned changes to regulations - effective from May 12th, 2024. It concerns updates and additional points within sections 2.6 and 2.9 of the Simulator Regulations.
  • Change in the Team on May 5th: Krzysiek_Polish_Driver became a moderator on the TeamSpeak3 server.

Selection of information from the Forum
2
Stowarzyszenie / Tydzień 18/2024
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wewek dnia Dzisiaj o 00:06:27 »
Tydzień 18/2024
29 kwietnia - 5 maja 2024

Wprowadzenie

W ubiegłym tygodniu pracowaliśmy jako Zespół nad otoczką do zbliżającej się wielkimi krokami premiery nowej wersji symulatora 2024.1.x. W najbliższych dniach postaramy się przekazać więcej informacji w tej sprawie, ale mogę z tego miejsca uchylić rąbka tajemnicy, że do wydania jest już bardzo blisko... stay tuned ;)

Scenerie
  • NasWille - Stefanowo - sceneria dostosowana do FPS.
  • Sunsie, Rybson - Lesznowola - sceneria przeszła sprawdzenie SCS oraz izolacji w ramach III etapu w SSS
  • Rybson - Nowa Wieś Wielka - sceneria przeszła sprawdzenie izolacji w ramach III etapu w SSS

Aplikacje i narzędzia

TTSK
  • Prezentacja symulatora w ramach obchodów 20 rocznicy wstąpienia Polski do UE.

    W dniu 1 maja dzięki uprzejmości spółki Szybka Kolej Miejska w Warszawie po raz drugi wzięliśmy udział w kolejnej edycji Pikniku Europejskiego organizowanego na Krakowskim Przedmieściu. W namiocie SKM mieliśmy nasze stanowisko z symulatorem z którego pod okiem instruktora spółki skorzystało kilkadziesiąt osób.



    Więcej informacji w wątku na forum.
  • Komunikat Zespołu Moderacji w sprawie planowanych zmian w regulaminach - z mocą obowiązującą od 12 maja br. Dotyczy on w szczególności aktualizacji i wprowadzenia dodatkowych punktów w obrębie 2.6 i 2.9 Regulaminu Symulatora.
  • Zmiana w Zespole w dniu 5 maja br.: Krzysiek_Polish_Driver został moderatorem na serwerze TeamSpeak3.

Wybrane informacje z forum
3
Dyskusje / Odp: Gadżety TDkowe jako druga forma wsparcia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Drozda32 dnia Wczoraj o 21:21:12 »
Kiedyś były konkursy w td2 i były do wygrania długopisy ;)
4
Dyskusje / Odp: Gadżety TDkowe jako druga forma wsparcia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xoorbes dnia Wczoraj o 20:01:50 »
"Darowizna to pieniądze lub rzeczy, które są własnością darczyńcy i które przekazuje on komuś innemu, nie chcąc nic w zamian."

Więc oczekiwanie, że otrzyma się magnes dlatego że wsparło się symulator darowizną, zaprzecza idei darowizny i może być zakwestionowana przez Urząd Skarbowy. Dodatkowo weź jeszcze pod uwagę, że koszt wyprodukowania magnesu to 3-5 zł, a koszt jego wysyłki to co najmniej 8.5 zł za list polecony. Więc tego nie da się tak wykonać, bo darowizna musiałaby być co najmniej o te 10-15 zł wyższa. Nie chcemy iść tą drogą. Darowizna ma być dobrowolna, a nie za magnes. Poczekajcie jeszcze trochę, gdy będziemy gotowy przedstawić pomysł "na magnesy" wszystko (albo przynajmniej część poruszanych tematów) się wyjaśni.
5
Dyskusje / Odp: Gadżety TDkowe jako druga forma wsparcia symulatora
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysiek009 dnia Wczoraj o 18:48:45 »
Może możliwość dostania magnesu za darmo po wsparciu symulatora odpowiednią kwotą?
6
Ogłoszenia / Odp: Zgłoszenia do kooperacji w projekcie TrainDriver2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xoorbes dnia Wczoraj o 16:15:11 »
Doceniam umiejętność korzystania z LLM, ale bardzo proszę, aby nie generować zgłoszeń, tylko napisać coś od siebie. Chcemy współpracować z ludźmi nie z chatGPT.
7
Ogłoszenia / Odp: Zgłoszenia do kooperacji w projekcie TrainDriver2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez barrelbartek dnia Wczoraj o 16:00:18 »
Szanowny Zespół Rekrutacyjny,

Chciałbym złożyć swoje podanie na stanowisko moderatora w waszej grze. Jestem przekonany, że moje doświadczenie, pasja do gier oraz umiejętności interpersonalne mogą przyczynić się do budowania pozytywnej atmosfery i efektywnej moderacji w waszej społeczności.

Gry są moją pasją od wielu lat, a doświadczenie zdobyte jako aktywny członek społeczności graczy pozwoliło mi zrozumieć, jak ważna jest moderacja dla utrzymania zdrowej i przyjaznej atmosfery w grze. Posiadam umiejętność skutecznego rozpoznawania i rozwiązywania konfliktów oraz utrzymywania porządku w grze.

Jestem osobą odpowiedzialną, cierpliwą i otwartą na współpracę. Zawsze stawiam na komunikację i współpracę z graczami, aby rozwiązywać problemy i konflikty w sposób sprawiedliwy i zgodny z zasadami. Posiadam również umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi moderatorami w celu utrzymania porządku i spokoju w społeczności.

Jestem gotów poświęcić czas i wysiłek na rozwijanie społeczności oraz dbanie o jej dobrostan. Rozumiem, że rola moderatora w grze wymaga elastyczności, szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, jednak jestem gotów podjąć to wyzwanie i zapewnić, że nasza społeczność będzie miejscem przyjaznym i inspirującym dla wszystkich graczy.

Załączam moje CV, gdzie znajdziecie Państwo więcej informacji na temat mojego doświadczenia oraz kwalifikacji. Jestem również otwarty na dalsze rozmowy oraz udzielenie dodatkowych informacji na temat mojej kandydatury.

Z poważaniem,
barrelbartek
8
Pozostała twórczość / Warsztaty / Odp: Tabela prędkości i długości szlaków scenerii
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dominikyt8 dnia Wczoraj o 15:04:43 »
Cytat: tokirium
Myślę, że fajnie by było, jakby informacja o długościach szlaków była dostępna również w Stacjowniku

Gdyby tylko....



Ps. żeby nie było, wystarczy po prostu kliknąć w szlak na stacjowniku i prędkość maksymalna zmieni się w długość szlaku.
9
Pomoc techniczna / Odp: Game folder
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KMSzczecin dnia Wczoraj o 14:52:48 »
Or just move the whole TTSK folder to another directory and in Documents make a symbolic link (soft link is enough, no need to make a hard link) to it. Works for me without any issues and helps to keep Documents and my C: drive clean :D
10
Pomoc techniczna / Odp: Game folder
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xoorbes dnia Wczoraj o 14:48:36 »
The Documents folder contains only "dynamic" files, created/downloaded independently of the simulator itself. These include scenery files, logs, tools, etc. If you have problems running applications from the tools subdirectory, you can safely copy them to any folder, but you must remember that after a new release of 'Scenery Packages' the tools are overwritten with the new necessary files, but these 'exe' files change very rarely, so I think this is not a problem.

The simulator itself installs to the directory you specify in the Launcher configuration.

In addition, it is possible that your antivirus software probably allows you to create exceptions to bypass problematic files/folders.
Strony: [1] 2 3 ... 10