Podczas mojego dyżuru po podaniu wyjazdu na szlak Ki oraz zatwierdzeniu szlaku została rozerwana zwrotnica. Nie wiem czym jest to spowodowane. Maszynista wykoleił się.
Jest to błąd synchronizacji występujący w TD2, który został już poprawiony i problem zniknie wraz z wydaniem kolejnej wersji.
nie ma synchronizacji między SPE a SWDR-em.
Jest to efekt zamierzony, mający symulować realne działanie blokady liniowej w SPE. W realu blokada nie znika ci ot tak bo ktoś kliknął "zerwij". Jak popełniłeś błąd w obsłudze blokady to nie można jej zwolnić, a kolejny pociąg musi jechać na Sz/rozkaz pisemny. Jak użytkownicy siadający na scenerii obsługiwanej z SPE mają problem z obsługą blokady, jazdą na zastępczy bądź podyktowaniem rozkazu to ewidentnie znaczy, że trzeba podnieść minimalny poziom od którego można na takiej scenerii zasiąść.
Z izolacją też jest coś nie tak. Podaje wjazd w perony to izolacje gdzieś wywala za semafor.

Przecież tak wygląda utwierdzenie odcinka w drodze ochronnej. Wszystko się zgadza. Pierwszy raz realny system zobaczyli, coś czego nie ma w SCSie i krzyczą że nie działa
