Autor Wątek: [PACZKA CAŁOŚCIOWA] Blaszki  (Przeczytany 20267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 457
  • Siła reputacji: 234
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
    • www.nastawnicownia.pl
  • Distance Travelled: 5141 km
  • Trains Routed: 1503
Blaszki
« dnia: 26 Stycznia 2017, 21:59:07 »
Przed Państwem noweBlaszki.

Blaszki to fikcyjna, średniej wielkości stacja węzłowa, położona na dwutorowej, zelektryfikowanej linii pierwszorzędnej, układ torowy inspirowany jest realną stacją Blachownia. Wraz z nią na scenerii umiejscowione są posterunek odgałęźny Prawylas, posterunek odstępowy Wilcze i przystanek osobowy Prawylas Wieś. Sygnalizacja współczesna, nieprzystosowana do ruchu dwukierunkowego - wyjazd i wjazd na tor lewy tylko na podstawie sygnału zastępczego. Przejazd przed posterunek odstępowy po torze lewym możliwy jest tylko po otrzymaniu od dyżurnego ruchu sygnału Rm1 ,,Do mnie".

Cała sceneria obsługiwana jest przy pomocy jednego pulpitu SPK.

!UWAGA!
Jako, że dyżurujący na Blaszkach nagminnie dyżurują nieumiejętnie i bezmyślnie, przypominam o dwóch podstawowych zasadach:
- perony w obrębie stacji to wyłącznie PRZYSTANEK OSOBOWY, zatrzymują się na nim tylko pociągi OSOBOWE, a ich postój powinien trwać MOŻLIWIE KRÓTKO. Postój przed sem. B jest dozwolony tylko dla pociągów MIESZCZĄCYCH SIĘ W PERONIE.
- pociągi przejeżdżające przez Blaszki, zatrzymane na torach głównych 2, 4, 6 oraz 8, mogą wjechać w perony TYLKO I WYŁĄCZNIE na sygnał zezwalający, Sz badź rozkaz pisemny. NIEDOPUSZCZALNE jest podawanie w takim przypadku sygnału Ms2. Pociągi rozpoczynające bieg na stacji Blaszki mogą być kierowane na perony jako manewr.
!UWAGA!

Podziękowania należą się dla:
- Trichlora za piękny pulpit SPK,
- MarcinaS za osieciowanie całej scenerii od postaw,
- eeRBiego za otoczenie na szlaku Lw.

ZABRONIONE JEST MODYFIKOWANIE SCENERII BEZ WIEDZY I ZGODY AUTORA

Szlaki zewnętrzne:
- Szlak Fs - dwutorowy, zelektryfikowany -  120km/h,
- Szlaki Ki - dwutorowy, zelektryfikowany - 120km/h,
- Szlak Lw - jednotorowy, zelektryfikowany - 80km/h,
- Szlak Ta - jednotorowy, niezelektryfikowany - 30km/h.

Szlaki wewnętrzne:
- Prawylas - Blaszki - dwutorowy, zelektryfikowany - 100km/h

Ograniczenia:
- ograniczenie stałe w obrębie peronów do 60km/h w torze szlakowym nr 2, spowodowane złym stanem podkładów drewnianych,
- ograniczenie stałe na przejeździe w kilometrze 2.062 szlaku Ta do 20km/h z powodu złej widoczności.

Spawny:
- K, L (tor nr 8 ),
- J, M (tor nr 6 ),


Sceneria oficjalna - brak plików do pobrania!
Sceneria wpisana do SWDR automatycznie. Wszystkie aktualne pliki znajdują się w paczce całościowej symulatora.

« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2019, 16:36:01 wysłana przez UAZownik »
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.