Bełchów Bełchów [Bł] to fragment linii nr 11 łączącej Skierniewice i Łowicz. Zbudowana przez nas sceneria to nieco ponad 10 km linii kolejowej obejmującej 2 przystanki osobowe Sierakowice Skierniewickie i Bobrowniki oraz stację Bełchów. Stacja Bełchów posiada 5 torów z czego dwa główne zasadnicze leżą przy jedynym tutaj dwukrawędziowym peronie wyspowym (długość 205 m), oraz 3 tory główne dodatkowe. Bełchów posiada urządzenia przekaźnikowe z sygnalizacją świetlną a nastawnia dysponująca "Bł" steruje przejazdem zlokalizowanym na głowicy tuż przy niej. Na stacji zatrzymują się sporadycznie pociągi osobowe, głownie stanowi ona jednak stację przelotową dla pociągów towarowych. Na stacji odgałęzia się także bocznica.
Ze względu na swoją specyfikę, na stacji nie zaczynają biegu pociągi pasażerskie. Została dopuszczona jednak możliwość kończenia biegu pociągów pasażerskich bez możliwości wygenerowania nowego rozkładu.
Długość wszystkich torów jest wystarczająca do przyjęcia na każdym z nich składu o długości 650 m. Zdecydowaliśmy się na stan infrastruktury po przebudowie głowicy od strony Łowicza, w konsekwencji na szlaku w kierunku tej stacji prędkość drogowa wynosi 120 km/h. W pozostałej części scenerii jest to 100 km/h. Na szlaku w kierunku Placencji na przystanku Bobrowniki zabudowano SSP kontrolowane z RASP-UZK na stacji Bełchów.
Linie kolejowe przebiegające przez scenerię:
11 Skierniewice - Łowicz Główny, od km 6.000 do 16.400
Szlaki zewnętrzne: Nazwa | Następny posterunek | Numer linii | Liczba torów | Elektryfikacja | Prędkość maksymalna | Blokada liniowa | Długość | ETCS |
Sk | Skierniewice | 11 | dwutorowy | zelektryfikowany | 100km/h | półsamoczynna typu Eap | 4550m | brak |
Pl | Placencja | 11 | dwutorowy | zelektryfikowany | 120km/h | półsamoczynna typu Eap | 4200m | brak |
Spawny:- TOW1: semafor G, 170 m dla krótkich pociągów zdawczych
- SM42: Tm4, dla lokomotywy manewrowej
- TOW2: semafor M, dla pociągów towarowych o maksymalnej długości 650 m
Ograniczenia:brak
Autorzy:-
badcookie66; pierwotny układ torowy wraz z profilem pionowym itp, pulpit kostkowy wraz z funkcjonalnościami i izolacjami
-
Ugulele; nieocenione poprawki w układzie torowym wraz ze słynnymi krzywymi przejściowymi
-
kacperek754; niezawodny i niedościgniony otoczeniowiec
-
trichlor; sieć trakcyjna, sterowanie, testy całościowe, wdrożenie
Dziękuję
Emikowi za wykonanie zdjęć do portfolio scenerii.
Sceneria dostępna dla wszystkich od poziomu 2.
Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem
1ea8e9cb, dostępna w paczce całościowej symulatora.
//Dostosowano do szablonu - scenerie realne. ~KMS