Autor Wątek: [PACZKA CAŁOŚCIOWA] Testowo  (Przeczytany 26525 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 936
  • Siła reputacji: 736
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Testowo
« dnia: 15 Lipca 2018, 01:27:33 »

Zablokuj blok początkowy!
— Lisków, Kaleta



Testowo to niewielka stacja węzłowa wzorowana na stacji Testowo z symulatora ISDR. Ruch prowadzony jest przez nastawnię "Tw" wyposażoną w urządzenia przekaźnikowe. Z nastawni obsługuje się również rogatki na przejeździe.


Szlaki:
W kierunku
Skrót
Liczba Torów
Vmax
Uwagi
Ślemień
Sl
2
120 km/h
-
Lisków
Ls
1
80 km/h
-
Borek
Bk
1
60 km/h
niezelektryfikowany

Wykaz Ostrzeżeń Stałych:

Nazwa szlaku
lub posterunku
od km
do km
Przyczyna ograniczenia
  Nr toru 
  Vmax w kierunku
nieparzystym 
  Vmax w kierunku
parzystym 
  Uwagi 
Testowo
- Borek
   22,426   
   22,426   
-
1
-
SHP
-

Pozostałe informacje:
  • Postój handlowy na stacji mają tylko pociągi osobowe i pośpieszne.
  • Maksymalna długość pociągu mającego postój na stacji: 550m.

Autorzy:
Ares28
Popio19
Ryszard
Trichlor

Galeria:
Spoiler: pokaż
























Sceneria dostępna jest dla każdego z conajmniej 4 poziomem.


Sceneria oficjalna - brak plików do pobrania!
Sceneria wpisana do SWDR automatycznie. Wszystkie aktualne pliki znajdują się w paczce całościowej symulatora.

« Ostatnia zmiana: 02 Czerwca 2024, 11:13:28 wysłana przez _l0stfake7 »

Offline PociagowyAlex

  • User
  • Wiadomości: 27
  • Siła reputacji: 135
  • PociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezesPociagowyAlex prezes
  • Dziecinny nick, a zachowuje się jak dorosły
Odp: Testowo
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Maja 2021, 18:54:10 »
Znalazłem błąd w SPK w Testowie, jak się poda semafor L na szlak Bk to się dzieje coś dziwnego
Alex aka. Loviche

Offline trichlor

  • Moderator
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 375
  • Siła reputacji: 667
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Odp: Testowo
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Maja 2021, 12:51:14 »
W najbliższej aktualizacji ten błąd będzie poprawiony, dziękuję za zgłoszenie.
"znafaca" od SPK wg Matz32

Offline Pwq_yt

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Siła reputacji: 65
  • Pwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezesPwq_yt prezes
  • Młody kolejarz z Warszawy
Odp: Testowo
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Czerwca 2021, 10:51:39 »
Mechanik zgłosił mi, iż druty niskiego napięcia znajdujące się koło torów na szlaku BK nie pokrywają się z słupami, postanowiłem się przejść, i również zauważyłem że nie wszystkie słupy są ustawione odpowiednio. Można prosić o weryfikacje problemu? (Mechanik który zgłosił problem: mikrusm)
Szerokości i zielonych!

Offline pasikonik

  • User
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Siła reputacji: 184
  • pasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezespasikonik prezes
Odp: Testowo
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Czerwca 2021, 21:07:57 »
Witam, chciałbym napisać 2 uwagi do scenerii:

1. Na szlaku Sl jest SBL, a jak wysyła się pociąg do Testowa na ten szlak to nie ma ikonki SBL i napisu "Szlak docelowy z SBL". Więc nie wiem czy to błąd wpisu w SWDR, czy tak ma być, a po 2 to mało istotne ale w poście jest napisane

Sceneria dostępna jest dla każdego z conajmniej 6 poziomem.

a jest od 4 poziomu, tak jest napisane na Stacjowniku i liście scenerii wiki td2, to mało istotne i się nie czepiam tylko mówię :)
Pomoc Techniczna 24/7
----

Offline Atmosferyczny

  • Zasłużony
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 65
  • Atmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezes
Odp: Testowo
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Czerwca 2021, 11:10:13 »

Offline EUgenio07

  • Moderator
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Redaktor
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 379
  • EUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezesEUgenio07 prezes
Odp: Testowo
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Maja 2024, 17:21:13 »
Drodzy użytkownicy!

Z uwagi na pewne komplikacje w dostosowaniu scenerii do najnowszych wymogów zmuszeni jesteśmy do czasowego wycofania jej z użytku z dniem dzisiejszym. W przypadku woli pomocy w dostosowaniu scenerii proszę o kontakt ze mną lub z Aresem.
Autor kilku scenerii, ale nie chce mi się wymieniać jakich. Zainteresowani wiedzą ;)

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 936
  • Siła reputacji: 736
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Testowo
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Czerwca 2024, 10:58:04 »
Drodzy użytkownicy,

Sceneria została dostosowana do najnowszej wersji 2024.1.2. Wśród dokonanych zmian istnieją też takie, które nieco zmieniły obraz stacji z tej, którą znamy z symulatora ISDR, a które zamierzam w tym poście wyjaśnić.

Problemem w poprzedniej wersji były zwrotnice 3 i 4, które ułożone są w taki sposób iż początek rozjazdu 4 znajduje się w ukresie rozjazdu nr 3. Stąd w przebiegach jeżdżonych przez zwrotnicę 3 w położeniu "-" wymagana jest kontrola Jz4 na niezajętość w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu i uchronienia od możliwości podania sygnału zezwalającego na jazdę gdy inny tabor znajduje się w ukresie rozjazdu. Niestety symulator SPK nie pozwala na zrealizowanie takiej zależności a jedynym wyjściem było złączenie sekcji Jz3 i Jz4 w jedną - Jz3/4. To z kolei spowodowało, iż sygnalizator Tm4 znalazł się w środku tej sekcji i wymusiło zmianę jego lokalizacji, dlatego w nowej wersji scenerii przesunięte zostały sygnalizatory Tm3 i Tm4.

Oprócz powyższych zmian dostosowano pulpit kostkowy zgodnie z rozwiązaniami albumowymi. Zmiany sprowadzały się do zmiany jego rozmiaru na standardowy dla pulpitów AC2003, który wynosi 40 na 17 kostek. Zmieniono także sposób rozwiązywania sekcji przebiegów na tor 3, gdyż albumy nie przewidują możliwości rozwiązywania przebiegów z różnych kierunków tym samym przyciskiem, dlatego funkcję tą rozdzielono na dwa osobne i opisano zgodnie ze sztuką podając liczbą rzymską numer sekcji i numer zwrotnicy za którą następuje rozwiązanie drogi przebiegi w nawiasie pisany cyframi arabskimi.

W obliczu tych zmian pulpit sterowniczy zmienił swój wygląd i prezentuje się obecnie w sposób następujący:


Sceneria:

  • Przebudowa UT: dodanie kp i podział odcinków toru pod sekcje niezajętości,
  • Złączenie sekcji niezajętości rozjazdów 3 i 4,
  • Złączenie sekcji niezajętości rozjazdów 21 i 23,
  • Złączenie sekcji niezajętości rozjazdów 25 i 26,
  • W związku ze złączeniem sekcji Jz3/4 przestawiono sygnalizatory Tm3 i Tm4,
  • Wymiana wszystkich wskaźników i sygnalizatorów na nowe modele,
  • Dodanie puszek do obwodów torowych,
  • Zmiany w nazewnictwie sekcji niezajętości, zwrotnic i sygnalizatorów, usunięcie przedrostka "Tw_" z uwagi iż na scenerii obecny jest tylko jeden posterunek,
  • Dodanie spawnów dla wagonów z autoexeca na torach 7a i 9,
  • Drobne zmiany kosmetyczne w doborze podsypek, tekstur, podkładów,
  • Aktualizacja skryptów z pliku autoexec.

Pulpit:

  • Zmiana rozmiaru pulpitu do standardowego AC2003 (40x17),
  • Dostosowanie do zmian w nazewnictwie obiektów i przesunięciu Tm3 i Tm4,
  • Uzależnienie w drodze ochronnej położenia zwrotnic 7 i 21 w przebiegach na tory 4 i 6 dla wykluczenia przebiegów sprzecznych przez drogę ochronną,
  • Uzależnienie Wk1+ w ochronie bocznej dla przebiegów z/na tory 4 i 6 z/na kierunek do Ślemienia,
  • Uzależnienie Wk1+ w ochronie przedniej dla przebiegów na tory 4 i 6 z kierunku Liskowa i Borka,
  • Poprawka zwalniania sekcji dla przebiegów na tor 3 zgodnie z rozwiązaniami albumowymi - rozdział przycisku na dwa dla przebiegów z obu kierunków,
  • Uzależnienie 11+ w przebiegach pociągowych z toru 3,
  • Dodanie tabliczek przypominających o zamknięciu przejazdu i zakazie odstawiania taboru na żeberku ochronnym za rozjazdem 22.

Serdeczne podziękowania dla Popio19 i Trichlor za pomoc w wykonaniu powyższych poprawek.