Sposób obsługi bocznicy stacyjnej
1. Nazwa bocznicy / zarządzającego bocznicą TEZET- Terminal Brzeźno / TEZET Sp. z.o.o. Terminal Brzeźno
2. Położenie bocznicy:
a) bocznica odgałęzia się na km
257,816 od toru stacyjnego nr
3 rozjazdem nr
14,
b) profil toru dojazdowego do bocznicy wynosi
1‰ z największym spadkiem w kierunku bocznicy wynoszącym 1,7 ‰, tory zdawczo - odbiorcze leżą na pochyleniu
1 ‰,
c) odległość punktu zdawczo – odbiorczego od rozjazdu odgałęziającego bocznicę wynosi
1100 m,
d) klucz od zwrotnicy odgałęziającej znajduje się
u nastawniczego nastawni wykonawczej „Bo1”,e) obsługa bocznicy dokonywana jest
bez ograniczeń w okresie doby,
3. Warunki techniczne obsługi bocznicy:
a) do obsługi bocznicy nie można używać pojazdów kolejowych serii
trakcji elektrycznej, lokomotywy spalinowe – bez ograniczeń.b) wagony podstawiane na bocznicę są
pchane, a wagony zabierane z bocznicy są ciągnione.c) postępowanie przy zwrocie kluczy
Nastawniczy nastawni wykonawczej „Bo1” na polecenie dyżurnego ruchu wydaje kierownikowi manewrów przewoźnika i odbiera za pokwitowaniem klucz od Wk 1. Utrzymanie bocznicy kolejowej w stanie zapewniającym bezpieczny ruch kolejowy należy do właściciela bocznicy.
Całkowita pojemność bocznicy wynosi 84 wagony (przyjmując średnią długość wagonu 17m).
Sposób obsługi szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej)
1. Nazwa szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej)
TEZET – tor o prześwicie 1520 mm. 2. Położenie szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej):
a) szlakowa infrastruktura prywatna (dawniej: bocznica szlakowa) odgałęzia się w km
12,581 od toru głównego nr 1s
szlaku jednotorowego między stacjami
Wólka Okopska – Chełm Wschodni linii pierwszorzędnej
Dorohusk –
Zawadówka NAFTOBAZA (SZ), b) profil podłużny toru na szlaku w miejscu odgałęzienia szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznica szlakowa) na
długości postoju pociągów obsługujących szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznica szlakowa) wynosi
0,9 ‰ od strony stacji
Wólka Okopska, c) odległość szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej) od stacji obsługującej
Dorohusk wynosi
10,681 km, 3. Klucz od zwrotnicy odgałęziającej znajduje się na stacji
Wólka Okopska.4. W miejscu odgałęzienia szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicyszlakowej) znajduje się posterunek ruchu: bocznicowy/pomocniczy*), spełniający następujące czynności:
nie dotyczy5. Sposób prowadzenia ruchu na szlaku:
jednotorowo dwukierunkowo na podstawie blokady liniowej półsamoczynnej dwukierunkowej.6. Pociągi do obsługi szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej) wyprawiane są po torze nr
1s od strony stacji
Wólka Okopska.7. Po dokonaniu obsługi pociągi wracają/jadą* dalej torem nr
1s do stacji
Wólka Okopska.8. Warunki techniczne obsługi szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej):
a) do obsługi szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej): nie można używać pojazdów kolejowym z
napędem serii
trakcji elektrycznej – lokomotywy spalinowe bez ograniczeń, b) jednorazowo podstawić można wagony o całkowitej długości
425m,
c) wagony ze stacji
Wólka Okopska podstawiane na szlakową infrastrukturę prywatną (dawniej: bocznicę szlakową) są
ciągnione lub
pchane,9. Wagony zabierane ze szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznica szlakowa) do stacji
Wólka Okopska są
ciągnione lub
pchane,
10. Odrzucanie wagonów na tor nr
201s, nr 202s i nr 201as jest zabronione