Tym razem projekt spoza linii 32. Jakis czas temu uzytkownik
Jallah zlecil mi prace polegajace na przebudowie "Szymanek" i dostosowanie do nowej wersji. Prace ruszyly jakis czas temu zostaly zmienione miedzytorza etc jednak czytajac rożne instrukcje stwierdziłem ze układ torowy moze nie do konca spełniać wytyczne. Dlatego nizej wstawiam schemat planowanych glowic i prosze o jakies uwagi szczegolnie czy mozna zastosować rozjazdy na 100 km/h w kierunku Zwrotnym w układzie krzyżowym i tym podobne. na szlaku podmiejskim doszly 3 przystanki osobowe, likwidacji ulegly przejazdy linia 5 ma pozwalać jedzic 200km/h kiedyś tam po wprowadzeniu ECTS i nowoczesnego taboru.
Zmianom z nowości nie podlega bezkolizyjna bezpośrednia łącznica z Szy na LOL przed He jak i nowa stacja na LOL .
Pozostały kwestie zapraszam do dyskusji i pomocy.
Schemat:Typ Scenerii : Fikcyjna
Szlaki :Zewnetrzne: Szymankowszczyznice - RS -
92,xxx km -
98,000 km dwutor zelektryfikowany SBL dwukierunkowa 4 stawna v max 160 km/h
Szymankowszczynice - EVO dwutor zelektryfikowany SBL dwukierunkowa 4 stawna v max 200 km/h dlugosc okolo 6km
niemniej niz 4 odstepy SBL
Wegorzoszczyznice - LOL dwutor zelektryfikowany SBL dwukierunkowa 4 stawna v max 200 km/h dlugosc okolo 6km niemniej niz 4 odstepy SBL
Hecznarowszczyznice - WTF dwutor zelektryfikowany PBL dwukierunkowa v max 140 km/h dlugosc okolo 4 km
Wewnetrzne:Linia 55 Szymankowszczyznice - Hecznarowszczyznice 83,xxx km - 91,xx x km v max 160 km/h
Linia 5 Szymankowszczyznice - podg Swierszczowo - podg Zarzeka - Wegorzoszczyznice. v max 200 km/h
SpawnyNA bocznicy w Szymankowszczyznicach jak kiedys.
Zaawansowanie:układ torowy w trakcie przebudowy, ułożone cześć kilometraż i sygnalizacji po nowemu.
Autoryzacja : Sceneria ogólnodostępna.
ScrennyCos tam zrobione ale ogolnie bajzel