1)Zabrania się przyjmowania pociągów towarowych (z zatrzymaniem na stacji np. w celu przepuszczenia pociągu pasażerskiego) oraz rozwiązywania pociągów:
– na tor nr 1 powyżej 560 m (kierunek nieparzysty) /620 m (kierunek parzysty),
– na tor nr 2 powyżej 450 m (kierunek nieparzysty) /520 m (kierunek parzysty),
– na tor nr 3 powyżej 560 m (kierunek nieparzysty) /620 m (kierunek parzysty),
– na tor nr 4 powyżej 450 m, (kierunek nieparzysty) /470 m (kierunek parzysty),
z powodu zastawienia przez tabor przejścia dla podróżnych w poziomie szyn położonego w km 190,996.
2)Wykonywanie manewrów równocześnie więcej niż jednym pojazdem trakcyjnym jest dozwolone, zabronione*)
3)Podczas manewrowania na tor nr 2 i nr 4 w kierunku przejście dla pieszych w poziomie szyn stacji Świdnik i Jaszczów należy zachować następujące środki ostrożności:
- prędkość jazdy nie może przekraczać 20 km/h.
- zbliżając się do przejścia maszynista podaje dźwiękowy sygnał ostrzegawczy.
- w przypadku pchania taboru pracownik drużyny manewrowej przewoźnika ma obowiązek znajdowania się na pierwszym pojeździe a w przypadku braku takiej możliwości poprzedzać go.