Kronika post #5 - Co dziesięć siudemek to nie jedna
Podczas zapowiadanych ostatnio prac przy linii 97 pojawił się pomysł, aby ten zakres rozszerzyć. I tak przez ostatnie
3 tygodnie,
wspólnymi siłami, ze wsparciem wymienionych niżej osób, udało się doprowadzić prawie całość projektu (poza węzłem krakowskim) do jednolitego stanu. Stanu, w którym na całym odcinku od Skawiny do Zakopanego rozwieszona jest sieć trakcyjna, przygotowane są urządzenia srk, zabudowana jest w większości infrastruktura peronowa, oświetleniowa, żadna sceneria nie wymyka się spod ostatnich aktualizacji standardów, a całość okraszona jest klasycznie terenem z danych NMT. Dzięki temu przedsięwzięciu jedyne co pozostało do prac, nie licząc oczywiście potrzeby weryfikacji części scenerii przez SSS, to otoczenie które sukcesywnie będzie się pojawiać począwszy od wspomnianych już w poprzednim poście scenerii wchodzących w skład linii 97. Wspomniane trzy tygodnie to nieco wydłużony "
challenge", który zakładał nic innego, jak nieustanną przez ten okres pracę. Dołożyły się do niej następujące osoby (kolejność alfabetyczna):
- EUgenio07
- Kuba6396
- Krzysiek_Polish_Driver
- JAN21
- leon78513
- mat517
- melolo123
- pawebrzoza1
- Stasiu
Przez omawiany okres powstało:
-
85km sieci trakcyjnej. Szczególne podziękowania dla EUgenio07, leon78513, KPD, melolo123;
-
Trzy scenerie ułożone od zera. Szczególne podziękowania dla pawebrzoza1;
-
4 scenerie wyciągnięte z archiwum sprzed kilku lat, dostosowane do wytycznych. Szczególne podziękowania dla EUgenio07, Stasiu, Kuba6396;
-
105km (mierząc po torze) terenu. Szczególne podziękowania dla JAN21 (eu07.pl);
-
5 nieprzespanych nocy;
-
Habufkus Hbf;
Co dalej?
W najbliższą niedzielę (09.07, godzina 18:00-) na naszym serwerze
discord odbędzie się live z dostosowywania pod nowe wytyczne Zakopanego, podczas którego będzie można podyskutować na tematy bardziej, bądź mniej związane z projektem.
Na przełomie lipca i sierpnia planowana jest transmisja na youtube z przejazdu po całości dotychczas wykonanej pracy (najprawdopodobniej jazda służbowym z Wadowic do Krakowa, oraz osobowym z Krakowa do Zakopanego). Zadanie to jest jednak dość skomplikowane logistycznie, oraz wymaga szeregu dalszych prac przy sceneriach. Dlatego brak na ten moment ustalonego terminu. Sukcesywnie prowadzone są prace nad kolejnymi sceneriami. Na dniach, do SSS trafią aktualizacje Makowa Podhalańskiego, Suchej Beskidzkiej oraz Stryszowa. Z linii 97, nad którą obecnie skupiają się prace, w systemie brakuje jedynie Kalwarii Zebrzydowskiej oraz Skawiny. Te scenerie zostaną zgłoszone w stosownym czasie.