W trakcie prac
ROJOWIEC
POSTERUNKI RUCHU:
1.Rojowiec -Rojowiec jest stacją węzłową, na której od dwutorowej linii Warszawa - Dorohusk odgałęzia się jednotorowa, niezelektryfikowana linia do Hrebennego, prowadząca m.in. przez Zawadę i Zwierzyniec. Linia ta stanowi również element połączenia Lublin - Zamość. Stacja posiada dość rozbudowany układ torowy - stanowi go 8 torów głównych, z których trzy znajdują się przy peronach: dwukrawędziowym wyspowym pomiędzy torami głównymi zasadniczymi oraz jednokrawędziowym przy budynku dworca. Oprócz torów głównych, na stacji znajduje się grupa torów bocznych (7-13) oraz 2 tory boczne (12-14), położone przy długiej rampie ładunkowej. W zachodniej części stacji odgałęzia się bocznica Cementowni Rejowiec, posiadająca własną nastawnię, wyposażoną w urządzenia mechaniczne. Uzupełnienie układu torowego stanowią 3 tory wyciągowe, z których dwa znajdują się we wschodniej głowicy rozjazdowej, natomiast jeden - w zachodniej. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnię "Rw", która posiada urządzenia przekaźnikowe z sygnalizacją świetlną. W rejonie wschodniej głowicy rozjazdowej znajduje się posterunek SKP, rogatki na przejeździe obsługiwane są z nastawni dysponującej.
2.Rojowiec Zachodni3.Rojowiec Południowy4.Kania- Kania to posterunek odgałęźny, powstały w 2017 roku po wbudowaniu trapezowego przejścia rozjazdowego. Jeszcze wcześniej była tutaj stacja pośrednia, dzieląca prawie 18-kilometrowy szlak Trawniczki - Rojowiec na dwa mniejsze. Mając na uwadze narastający problemu braku odpowiedniej przepustowości tego szlaku, a także ze względu na planowane od połowy 2017 roku zamknięcie odcinka Dęblin - Lublin i przerzuceniu na odcinek świdnicki towarowych pociągów objazdowych, dokonano odbudowy posterunku.
Jak wspomniano na wstępnie, posterunek stanowi trapezowe przejście rozjazdowe i wyposażony jest w komputerowe urządzenia sterowania ruchem. W jego granicach znajduje się także przejazd kolejowy kategorii "B". Ruch pociągów prowadzony jest zdalnie z nastawni "Rw". Przed posterunkiem od strony Lublina znajduje się także przystanek osobowy o tej samej nazwie, wyposażony w peron wyspowy.
SZLAKI:
Szlak Z- dwutorowy zelektryfikowany vmax 120 km/h
Szlak Tw- dwutorowy zelektryfikowany vmax 120 km/h
Szlak KrF- jednotorowy niezelektryfikowany vmax 90 km/h
SPAUNY:
Tm26: EZT
Tm27: EZT
Tm32: LUZ
Sem P: ALL
Sem R: ALL
Sem S: ALL
Sem T: ALL
KTO? CO?
Układ torowy — Matejko820
Wskaźniki oraz sygnalizacja — Matejko820
Sieć Trakcyjna — Matejko820
Sterowanie — Trichlor, (Poprawki: XDek525, Popio19)
Otoczenie --- Popio19
SCRENNY PULPITÓW
Jest to oczywiście sceneria matejka820 lecz ja tylko odświeżam wątek. Aktualnie sceneria czeka na sprawdzenie pulpitów i otoczenia.