Witam.
Na wstępie powiem że obecną wersję programu raczej należy traktować jako ciekawostkę niżeli coś przydatnego.
Nie jest to raczej edytor (przynajmniej w obecnej wersji) lecz program przeznaczony do generowania terenu na podstawie heightmap.
Program pozwala wyeksportować gotowy plik SC.
Przykładowy teren wygenerowany za pomocą programu:

i wygenerowany plik SC otwarty w TD2

(w edytorze może klatkować ze względu na modele terrainpointów, w normalnym trybie nie powinno być zauważalnych spadków wydajności)
Instrukcja obsługi programu:
Poruszanie kamerą za pomocą klawiatury, dla wygody klawiszologia taka sama jak w edytorze TD2
Wybieramy rozmiary siatki - muszą być takie same jak rozdzielczość heightmapy.
Ustawiamy mnożnik (zalecane 30)
Podajemy pełną ścieżkę dostępu do naszej heightmapy
Generujemy podgląd...
Jak nam się spodoba to możemy wygenerować plik SC, podajemy w polu poniżej tekstu "wyjściowy plik sc" dokładną ścieżkę naszego pliku np:
C:\Users\skors\Documents\test.sc
Program sam utworzy plik jeśli go nie ma w tej lokacji (program nie tworzy folderów).
Link do programu:
https://drive.google.com/file/d/1JoN_Gfq1rtWPEkWeUtM-8XqELNtL4yaW/view?usp=sharingW paczce są przykładowe heightmapy.
W przyszłości planuję dodać możliwość ustawiania torów i obiektów.
Obecnie pracuję nad dodaniem algorytmu który by usuwał zbędne terrainpointy (tak w skrócie).
Ze względu na prostotę plików zapisów planuję też dodać możliwość konwersji map z Maszyny (jakiś interpreter obiektów będzie prawdopodobnie)
Za cel postawiłem sobie stworzenie edytora który w obsłudze i działaniu będzie przypominał ten z trainza.
Możliwe jest przy takiej metodzie zapisu używanie pędzli (do edycji terenu) znanych właśnie z trainzowego edytora.
TODO:
-Możliwość pracy w oknie
-Możliwość ustawiania skali generowanych terrainpointów