Autor Wątek: Bug/Błąd: Problem z luncherem - Dostawca plików w chmurze nie jest uruchomiony  (Przeczytany 707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zdebu

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 309
  • Siła reputacji: 155
  • Zdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezes
Witam, od kilku dni przy uruchamianiu launchera borykam się z takim problemem:

Po naciśnięciu "ok" launcher się zamyka, reinstalacja launchera nie pomogła, mogę odpalic TD jedynie z pliku .exe w trybie offline.

Przy zakładaniu kolejnych wątków proszę pamiętać o nadaniu sensownego, adekwatnego tematu. // Pepsi2026
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2024, 20:51:17 wysłana przez Pepsi2026 »

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Weteran
  • Naczelnik administratorów
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 696
  • Siła reputacji: 397
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
Odp: Problem z luncherem
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Marca 2024, 15:49:10 »
Launcher i symulator powinny być na lokalnym dysku.

Offline Zdebu

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 309
  • Siła reputacji: 155
  • Zdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezes
Odp: Problem z luncherem - Dostawca plików w chmurze nie jest uruchomiony
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Marca 2024, 22:39:35 »
Faktycznie ostatnio włączyłem sobie backup w chmurze, ale nie wiedziałem ze to jest powiązane, dzięki.  //edit: Okej, wyłączyłem kopie zapasową ale co teraz? Launcher i symulator były na innym dyski niż systemowy, jedynie pliki z dokumentów i sam skrót do lunchera był na pulpicie, ale mimo wyłączonego backupu dalej jest ten sam błąd.
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2024, 22:52:29 wysłana przez Zdebu »

Offline niescioreq

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 169
  • Siła reputacji: 360
  • niescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezesniescioreq prezes
  • Dyżurny ruchu w realu jest cały czas bez limitu.
Odp: Problem z luncherem - Dostawca plików w chmurze nie jest uruchomiony
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Marca 2024, 23:47:35 »
Osobiście zalecam trzymać samego tedeka na dysku systemowym. Jeśli chodzi o pozostałe pliki, tj. folder TTSK w Dokumentach można spokojnie wpiąć do synchronizacji z np. OneDrive (+główny folder OD znajduje się u mnie na dysku innym niż systemowy, co z automatu przenosi też folder Moje Dokumenty) i nic się z tym nie dzieje, mam tak od 3 lat i bez żadnych problemów a nie raz tyłek uratowało.
Żerniki - ogólnodostępna || Zimnice - ogólnodostępna || Nakło - ogólnodostępna || LCS Kleszczów - ogólnodostępna.

ISEDR PKP PLK S.A.