Witajcie serdecznie!
Przedstawiam Wam fikcyjną scenerię
Bargowice.
Posterunki:Bargowice(Br)- stacja pasażerska z 7 siedmioma krawędziami peronowymi z czego dwa tory są zakończone kozłami oraz z dwoma torami dodatkowymi, przystosowana do obsługi pociągów pasażerskich każdego rodzaju oraz towarowych.
Bargowice Zachód(BrZ)- stacja techniczna przylegająca do Bargowic, do obsługi pociągów pasażerskich dalekobieżnych. Posiada 9 torów odstawczych z czego 3 w hali wagonowni oraz dodatkowo lokomotywownię elektryczną z 3 stanowiskami.
Horz Zdrój(Ho)- stacja "mijanka" na szlaku jednotorowym z peronem pasażerskim.
Szlaki zewnętrzne:Gk- dwutorowy zelektryfikowany z prędkością maksymalną 100 km/h
Cz- dwutorowy zelektryfikowany z prędkością maksymalną 100 km/h
RS- jednotorowy zelektryfikowany z prędkością maksymalną 60 km/h. Na tym szlaku obowiązuje
kategoryczny zakaz prowadzenia ruchu towarowego ze względu na duże pochylenie pionowe toru pomiędzy Bargowicami a Horz Zdrój momentami sięgające koło 30 promili.
Szlaki wewnętrzne:
Br-Ho- jednotorowy zelektryfikowany z prędkością maksymalną 60 km/h. Tak jak wspomniano wyżej szlak posiada duże nachylenie pionowe ze względu na trudny teren. Jest to odcinek dla doświadczonych maszynistów.
Na szlakach dwutorowych blokada zezwala na prowadzenie ruchu w kierunku przeciwnym do zasadniczego.
Sterowanie stacją możliwe jest za pomocą SCS i SPK.
SPK jest dostosowane do prowadzenia ruchu przez maksymalnie 3 osoby, zawiera blokady liniowe typu EAP, C oraz blokadę stacyjną.
Autorzy:
Układ torowy, sygnalizacja- deletet
Sieć trakcyjna- deletet
SCS- deletet support wiedenka
SPK- Ugulele
Kilometraż- ś.p. Matz32
Otoczenie- deletet +eeRbii(Przełęcz Horzowska oraz Horz Zdrój)
frugo4321- budowa kościółka
Ugulele- we wszystkim maczał palce, ale skutecznie.
Wszystkim osobom, które brały udział w tworzeniu scenerii oraz w testach bardzo serdecznie dziękuję!!
Sceneria dostepna dla dyżurnych od 10 poziomu i wyżej!
//Sceneria niedostępna do rozgrywki - usunięto link do pobrania.
Błędy znalezione w trakcie testów:
SPK:
Problemy z blokadą C pomiędzy Ho a Br
Problemy z blokadą stacyjna Br-BrZ
Źle utwierdzający się przebieg w Ho na tor 3 spod sem. H
Niektóre przebiegi się nie zwalniają po przejechaniu pociągu na Br
SCS:
Niepodające się przebiegi spod semafora M w Br w kierunku Ho
Grunt(sceneria):
Źle wstawione odcinki torów od strony szlaku Cz- tory w łuku długości 120m, ale nie wykoleja pociągów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Coś się wykrzaczyło z przechyłkami
SWDR:
Zła wpisana wartość prędkości szlakowej Cz- jest 120 a ma być 100
Wszystkie błędy postaram się ogarnąć w weekend