Prace nad scenerią obejmowały zmiany UT, sterowania i sieci. Otoczenie doznało tylko niewielkich zmian np. dodania teksturki w międzytorzu czy paru krzaczków. Mimo wieku oryginalnego otoczenia uważam, że wygląda ono nawet bardziej niż przywozicie i zapewne nie będę w tym poglądzie osamotniony. Sceneria przed dodaniem do paczki została także sprawdzona przez kontrolerów w tym także samego naczelnika konstruktorów.
Wniosek o tym, że stacja jest zmodernizowana i odnoszą się do niej najnowsze przepisy to wierutna bzdura. Widać przecież że układ, konstrukcje sieci, zastosowana nawierzchnia są stare. Np. obecnie unika się stosowania rozjazdów R190 w torach zasadniczych, skrajnia na głowicach rozjazdowych wynosi min 4m i nie stosuje się podkładów serii INBK czy innych występujących na Blaszkach jeszcze starszych typów.
Co do wysokości drutu to po pierwsze w edytorze pantograf pomiarowy wstawia się zawsze ciut za wysoko i na każdej scenerii będzie znajdował się nad drutem. Po drugie istnieją przepisy pozwalające na zawieszenie drutu jezdnego na wysokości określonej danym przedziałem i ten przepis jest spełniony jako iż daleko w tym miejscu do jakiejkolwiek z granic rzeczonego przedziału.
Starodroża podobne do tych ukazanych na Twoim screenie znajdują się w całej Polsce, w tym także w miejscach likwidacji/przebudowy przejazdów kolejowych. Droga, która "nie ma racji bytu" jest zatem jak najbardziej elementem realistycznym. Tutaj masz parę przykładów znalezionych na prędce na szlaku Warszawa Gołąbki - Ożarów Mazowiecki:
Jeśli droga kończąca się gdzieś w lesie to dla Ciebie taki błąd krytyczny, który wymaga usunięcia scenerii to nic nie stoi na przeszkodzie byś zgłosił się do zespołu konstruktorów i dokonał poprawek otoczenia. Możemy też oczywiście przychylić się do Twojej prośby, jednak nie wiem czy byś chciał zasłynąć w społeczności jako osoba odpowiedzialna za usunięcie jednej z bardziej lubianych scenerii. Lepiej chyba jednak pokazać się z dobrej strony i pomóc w jej reinkarnacji.