Chyba czas wydać małe oświadczenie.
Redlin Sudecki jako sceneria obecnie tkwi w systemie sprawdzania na etapie poprawek sieci trakcyjnej. Tak więc nie wiem czy jest sens publikować resave do nowej wersji bez tych poprawek. Rozumiem, że jest kilku fanów tej scenerii, którą wykonałem jakimś nakładem pracy, ale niestety - raczej trzeba poczekać.
Niestety zmierzyłem się sam wielokrotnie z faktem, iż sceneria ta przez krótkie tory stacyjne może być dysfunkcyjna - jednak przydałoby się jakiegoś towara od czasu do czasu na boku przetrzymać, oraz troszeczkę usprawnić ruch manewrowy na tej sceneri. Oto więc się pojawiły fundusze, dzięki czemu możliwa stała się modernizacja, z które screeny przestawiam poniżej
Co zmienia modernizacja?
Usprawnienie ruchu manewrowego na stacji, poprzez przebudowę połączenia terminala kontenerowego ze stacją.
Zwiększenie długości torów towarowych.
Likwidację ograniczeń doraźnych na szlaku RS poprzez wzmocnienie wiaduktu.
Zakończenie prac przy budowie przystanku osobowego Chawarki.
Zabezpieczenie przejść w poziomie szyn poprzez zabudowę rogatek
Podniesienie prędkości szlakowej z 60 do 100 km/h
Wymiana sieci trakcyjnej, oraz dostosowanie jej do najnowszych standardów.
Zabudowę urządzeń SSP na przejeździe w km 11.860
Likwidację przejazdu kolejowego w km 9,722.
Przebudowę nawierzchni peronu, oraz dostosowanie wejścia na peron do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymianę urządzeń przekaźnikowych na nowe, oraz dostosowanie do tego wszystkich pozostałych urządzeń zabezpieczenia ruchu kolejowego.
Dobudowę toru odstawczego dla EZT, umożliwiającego kończenie tutaj biegu przez pociągi osobowe.