Od szlaku ZrG:
- nieprawidłowe usytuowanie wskaźników We8 i We9 przy przęśle naprężania + za wysoko,
- brak wysięgników krzyżowych na przęśle naprężania,
- przewody zasilania z linii przesyłowych nn?
- rezonator SHP do ToA 164m,
- W16 w skrajni,
- droga ham. W16 do W4 1323m,
- droga ham. sem. A do ToA 1196m,
- brak rezonatora SHP przed sem. A,
- brak rezonatora SHP przed sem. B,
- droga ham. sem. B do ToB 1544m,
- W4 prze semaforze B,
- droga ham. W16 do W4 1495m,
- rezonator SHP do ToB 159m,
- zbędne tablice "WEJHEROWO GŁÓWNE',
Wyłączony podg:
- lewitujące W31 na semaforach,
- zbędny W15 prze sem. C,
- sem A, B i D trójkomorowe? Za czasów kiedy posterunek działał, myślisz, że spełniały w 100% funkcje?
- zadaszenie peronu w skrajni,
- droga ham. W16 do W4 1324m,
- W11a do ToA i ToB - 123m, 223m, 323m,
- rezonator SHP do ToA i ToB 189m,
- droga ham. W8 do W9 (zwolnienie przed wjazdowymi) 618m,
- droga ham. sem. A i F do ToA i ToF 737m,
- W5 / sem. A i F 42m,
- niepoprawne wysięgniki w stacji WhZ,
- Tm7 zbyt blisko roz. 1,
- W4 przy sem. G, B, C, Tz1, Tz2,
- wiata w skrajni,
- peron w skrajni,
- tor 8?
- Tz świetlne nazywamy je jak semafory,
- kolejność nazewnictwa sygnalizatorów,
- słupy trakcyjne w skrajni.
No.. także ciekawa sceneria..