Tylko, że nie ma żadnych wytycznych dotyczących wstawiania tego wskaźnika a jedyną wytyczą jest instrukcja i obrazkowe przedstawienie tego wskaźnika.
Na sieci PLK widziałem dwie "szkoły" wstawiania go:
1:
2:
I np. na LK 6 i 21 spotykam się z ustawienie takim jak w instrukcji. Ja w każdym razie wolałbym się trzymać tego jak jest przedstawiony ten wskaźnik w instrukcji.
Dodano: 10 Czerwca 2020, 07:33:03
Odpowiedzcie mi jeszcze na jedno pytanie. Skoro wskaźnik występuje w sumie w 4 wersjach (patrząc od lewej dwa biało-czarne i dwa czarno-białe) to dlaczego w "Wymaganiach technicznych dla wskaźników i tablic sygnałowych Ie-102" są tylko dwa takie wskaźniki (patrząc od lewej biało-czarne). Nie powiecie mi chyba, że to jakieś przeoczenie, że zapomnieli dodać dwa pozostałe, a sama instrukcja jest tylko poglądowa.
Dodano: 10 Czerwca 2020, 09:19:18
Jedni wstawiają go tak jak jest w instrukcji Ie-1 (zdjęcie poniżej), inni wstawiają tak, aby biały był od strony torowiska.
No i właśnie w ten sposób - po to jest wersja 'P' i 'L'.
Jest wersja "P" i "L" w edytorze, ale nie ma w instrukcji. I to jest merytoryczna odpowiedź: "Jest w edytorze, tzn., że masz tak stosować". Dzięki za odpowiedź. A jakby tarcza D1 była obrócona o 90 stopni, to też mam ją stosować mimo, że w instrukcji jest przedstawiona, jak ma stać przy torze??